Έξυπνοι Τίτλοι Άρθρων - Πώς να Επιλέξετε Αποτελεσματικούς Τίτλους
Έξυπνοι Τίτλοι Άρθρων – Πώς να Επιλέξετε Αποτελεσματικούς Τίτλους

Το Content Marketing είναι (και θα παραμείνει) μία από τις αποτελεσματικότερες μορφές σύγχρονου marketing δημιουργώντας αφενός direct traffic στην ιστοσελίδα μας και αφετέρου αποτελεί τη βάση για μια επιτυχημένη link building στρατηγική. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε μερικά tips που θα μας βοηθήσουν να επιλέγουμε αποτελεσματικούς και έξυπνους τίτλους άρθρων για το περιεχόμενο που δημοσιοποιούμε στο blog μας.

Δημιουργία / Συγγραφή Άρθρου

Η επιτυχία ενός άρθρου δεν είναι εύκολη υπόθεση. Το αντίθετο μάλιστα. Απαιτεί εκτός από τα αυτονόητα (σωστή χρήση της γλώσσας ορθογραφικά, συντακτικά, γραμματικά κοκ), εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις για αποτελεσματικότερη ενσωμάτωση και προώθηση στις μηχανές αναζήτησης (αναζήτηση λέξεων κλειδιών/keywords, δομή κειμένου, χρήση header tags (H1, H2 κτλ), ονοματολογία φωτογραφιών και πολλά ακόμα), αλλά και γνώσεις marketing (ψηφιακού αλλά και… συμβατικού) για την προώθηση μέσω πολλαπλών marketing channels (SEO, social networks, newsletters, Google Ads κοκ).

Παράλληλα πρέπει να γνωρίζουμε πώς θα αξιολογήσουμε την επιτυχία (ή αποτυχία) της δημοσίευσής μας κάνοντας χρήση εργαλείων όπως π.χ. το Google Analytics & Google Search Console για να δούμε τί κάναμε σωστά (ή λάθος) και να το επαναλάβουμε (ή να το αποφύγουμε αντίστοιχα) στις επόμενες προσπάθειες μας.

Tips Επιλογής Τίτλου (Headline) σε μια Δημοσίευση

Ο τίτλος (μαζί με τη φωτογραφία που συνοδεύει το άρθρο) είναι οι μοναδικές μας ευκαιρείες να αιχμαλωτίσουμε το ενδιαφέρον των επισκεπτών της ιστοσελίδας μας και να καταφέρουμε να τους πείσουμε να κάνουν το… click ώστε να γίνουν αναγνώστες μας. Για όσους θεωρούν ότι κάτι τέτοιο είναι εύκολο μπορούν να δοκιμάσουν τη… τύχη τους στέλνοντάς μας το άρθρο τους προς δημοσίευση στο blog της Digital Bang.

Πριν βιαστείτε να μας στείλετε το άρθρο σας δείτε το infographic που ακολουθεί και συμβουλευτείτε τον απόλυτο οδηγό για copywriting από την ομάδα του Neil Patel.

The Formula For a Perfect Headline
Courtesy of: Quick Sprout

Αντί Συμπεράσματος

Για όσους από εμάς έχουν στο παρελθόν ή συνεχίζουν ακόμα και τώρα να αρθρογραφούν (είτε για “πλάκα” στο blog τους είτε επαγγελματικά) γνωρίζουν την ικανοποίηση που λαμβάνουν όταν το έργο τους… διαβάζεται!

Αν και εσείς έχετε γνώσεις και διάθεση και επιθυμείτε να δείτε το κείμενο σας δημοσιευμένο στο blog της Digital Bang, δεν έχετε παρά να μας στείλετε το άρθρο σας!

I’m a UK based experienced SEO consultant and digital marketer, and I provide fast and affordable online consulting and digital marketing services to startups, micro, small and medium-sized businesses.

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of