Μαθήματα Αποτελεσματικού Marketing από τον Eugene Romanovsky
Μαθήματα Αποτελεσματικού Marketing από τον Eugene Romanovsky

Το concept απλό… Ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου επιθυμεί να αντικαταστήσει το γερασμένο του Suzuki Vitara με ένα σύγχρονο και τεχνολογικά προηγμένο νέο.

Για τους περισσότερους από εμάς, η αγγελία πώλησης θα πέρναγε μέσα από τα γνωστά κλασικά διαφημιστικά κανάλια (αγγελία σε εφημερίδα, καταχώρηση σε ιστοσελίδες με μεταχειρισμένα αυτοκίνητα κοκ).

Αυτό όμως δεν ισχύει για τον Λιθουανό Eugene Romanovsky, visual effects artist στο επάγγελμα ο οποίος αποφάσισε να πάει τα πράγματα ένα επίπεδο (η μάλλον πολλά περισσότερα) παραπέρα, δημιουργώντας ένα Χολιγουντιανών προδιαγραφών διαφημιστικό spot προκειμένου να βρει αγοραστή για το SUV του 1996.

Στο 2 λεπτών επικό video που ακολουθεί μας παρουσιάζει όλα όσα μπορεί (αλλά κυρίως δεν μπορεί) να κάνει το αγαπημένο του… σαπάκι!

Υποβρύχια οδήγηση, πτήση στο διάστημα, οδήγηση στην εποχή των δεινοσαύρων, ακόμα και guest appearance στο… Mad Max!

Το αποτέλεσμα;

Περισσότερα από 4 εκ. views στο YouTube μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα από τη δημοσίευση του video.

Αποτελεσματικό Marketing

Η αλήθεια είναι ότι το παραπάνω video αποτελεί μια απλή διαφήμιση και όχι ένα ολοκληρωμένο marketing plan το οποίο είναι φυσικά κάτι πολύ πιο σύνθετο.

Είναι επίσης αλήθεια ότι ο εν λόγω επαγγελματίας δεν επένδυσε χρόνο, χρήμα και ταλέντο στη δημιουργία αυτού του διαφημιστικού απλά για να… ξεφορτωθεί το παλιό του αυτοκίνητο.

Τα κίνητρα του ήταν ανώτερα και απολύτως θεμιτά (προβολή, brand awareness κοκ).

Σε αυτό το πλαίσιο και το δικό μου κίνητρο για να γράψω αυτό το σύντομο άρθρο ήταν απλό.

Να καταδείξω (για άλλη μια φορά) το γεγονός ότι για να επιτύχεις το στόχο σου σήμερα online (και όχι μόνον), απαιτείται περισσότερο από ποτέ αφοσίωση, μεράκι, υπομονή, επιμονή, καινοτομία, διάθεση για δημιουργία, όραμα, ταλέντο και προπάντων όρεξη για δουλειά!

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Leave Comment
Notify of
avatar
wpDiscuz