Εταιρεία SEO: Πώς να Επιλέξετε τον Κατάλληλο Συνεργάτη
Εταιρεία SEO: Πώς να Επιλέξετε τον Κατάλληλο Συνεργάτη


Εταιρεία SEO
– Τα αποτελέσματα της βελτιστοποίησης ενός website μέσω SEO δεν εμφανίζονται μέσα σε λίγες ημέρες. Κάποιες φορές μάλιστα ούτε καν μέσα σε λίγες εβδομάδες. Οι λόγοι πολλοί, με τους περισσότερους να σχετίζονται με την υπάρχουσα κατάσταση της ιστοσελίδας μας προ SEO και τον ανταγωνισμό στην αγορά-στόχο που δραστηριοποιούμαστε.

Παράλληλα οι σχετικοί αλγόριθμοι που καθορίζουν και τη σειρά κατάταξης στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (και δη της Google) δεν είναι γνωστοί (στέλεχος της Google έχει αναφερθεί σε περισσότερους από 200 ranking factors) και επικαιροποιούνται διαρκώς (περισσότερες από 600 φορές το χρόνο). Συνεπώς, τα επιθυμητά αποτελέσματα για να έρθουν, απαιτούν μεθοδική, πολύμηνη εργασία από άτομα με σχετική εμπειρία και γνώσεις.

Πώς όμως θα βρω την κατάλληλη εταιρεία SEO / freelancer που θα του εμπιστευτώ τη δική μου προσωπική ή εταιρική ιστοσελίδα;

Search Engine Optimisation – Το Νέο Trend;

Το τελευταίο διάστημα κυρίως, οι κάτοχοι ή διαχειριστές ιστοσελίδων γινόμαστε καθημερινά αποδέκτες τηλεφωνημάτων αλλά κυρίως emails από αμφιβόλου ποιότητας (ή ακόμα και ύπαρξης) εταιριών, οι οποίες μέσω των “εκπροσώπων” marketing τάζουν… λαγούς με πετραχήλια μέσω των υπηρεσιών SEO που προσφέρουν. Τα email έχουν συνήθως την ακόλουθη μορφή:

 

Spam Email - SEO Services

 

Και όχι φυσικά ο άνθρωπος δεν είναι spammer. Απλά στέλνει το εν λόγω email σε έναν άνθρωπο του οποίου η δουλειά είναι σχετική με SEO, το website το οποίο αναφέρεται ως μη βελτιστοποιημένο, το βελτιστοποιώ εγώ προσωπικά, το email του αποστολέα είναι gmail, θα κάνει ο Ινδός SEO σε Ελληνικό website (!!!) και τέλος μέσα σε 10 γραμμές αλληλογραφίας από Marketing Manager προέκυψε Marketing… Executive! Με όλα αυτά τα τραγελαφικά, είναι εύλογο το ερώτημα:

 Ποιά εταιρία SEO να εμπιστευτώ για τη βελτιστοποίηση μέσω SEO της ιστοσελίδας μου;

Οδηγός επιτυχημένης επιλογής εταιρείας SEO φυσικά και δεν υφίσταται. Υπάρχουν όμως κάποια σημεία/κριτήρια στα οποία μπορούμε να στηριχθούμε και πολύ πιθανό να μας οδηγήσουν σε μια επιλογή που δεν θα μετανοιώσουμε.

Κριτήρια Επιλογής Εταιρείας SEO – Τί να Προσέξω;

1. Μη Διστάζετε να Εκφράσετε τις Απορίες σας

Υπάρχουν αμέτρητες ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε όχι υπό τη μορφή εξέτασης αλλά κυρίως προς δική σας ενημέρωση. Μερικές από αυτές μπορεί να είναι:

  • Πώς ο υπεύθυνος της SEO καμπάνιας αποφασίζει τα topics (group of keywords) γύρω από τα οποία θα χαραχθεί η SEO στρατηγική;
  • Οι ενέργειες βελτιστοποίησης θα αφορούν αυστηρά SEO related tasks ή θα επεκτείνονται σε ενέργειες που αποσκοπούν συνολικά στη βελτίωση του user experience (εμφάνιση-λειτουργικότητα ιστοσελίδας, μενού πλοήγησης, περιεχόμενο κοκ);
  • Τί προβλέπεται σχετικά με τη μελέτη του ανταγωνισμού;
  • Θα αναλάβει τη δημιουργία νέου ή το repurposing παλαιότερου περιεχομένου;
  • Τί προβλέπεται για την προώθηση του website στα πλαίσια του off-page optimisation;
  • Ζητείστε δείγματα παλαιοτέρων projects, το χρόνο που δραστηριοποιείται στο χώρο και την εμπειρία του ανθρώπου που θα διαχειριστεί το account σας.
  • Ποιες ακριβώς εργασίες περιλαμβάνονται στη τιμή που σας δόθηκε και ποιο το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους;
  • Τί είδους ενημέρωση θα υπάρχει (reporting) και με ποια συχνότητα;

TIP: Προετοιμαστείτε κατάλληλα όσο αυξάνονται οι ερωτήσεις αλλά και οι απαιτήσεις σας να διαχειριστείτε και το σχετικό κόστος που αυτό συνεπάγεται. Περισσότερα για το κόστος της SEO βελτιστοποίησης μπορείτε να διαβάσετε σε αυτό εδώ το άρθρο.

2. Συστάσεις ή Αλλιώς… Word of Mouth Recommendations

Για πολλούς ίσως και το μοναδικό κριτήριο στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Για τους περισσότερους, οι συστάσεις των συγγενών, φίλων, γνωστών, ατόμων τέλος πάντων που εμπιστευόμαστε είναι βαρύνουσας σημασίας. Το ίδιο συμβαίνει και στην επιλογή εταιρίας SEO. Ακολουθείστε τις μαρτυρίες, αξιολογήσεις ατόμων που… δοκίμασαν και έμειναν ευχαριστημένοι.

3. Για SEO Μιλάμε Οπότε… Google It!

Αναζητείς εταιρία για να αυξήσει το visibility της ιστοσελίδας σου στα SERPs. Τί ποιο φυσικό από το να ψάξεις εσύ πρώτος χρησιμοποιώντας search terms σχετικά με τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων. Με το τρόπο αυτό θα ανακαλύψεις και σε ποιά θέση στα οργανικά αποτελέσματα εμφανίζεται η εταιρία για τα keywords του κλάδου της. Αν μάλιστα σε ενδιαφέρει η εταιρία να βρίσκεται και στην περιοχή σου μπορείς να συνδυάσεις την αναζήτηση με την πόλη ενδιαφέροντος.

4. Ζητείστε… SWAT Analysis!

Είπαμε να μην το παρακάνουμε αλλά γιατί όχι; Ζητείστε από την εταιρεία SEO ή τον Digital Marketing Consultant να σας ενημερώσει για τα δυνατά και μη σημεία του. Όπως και όταν δίνετε μια συνέντευξη προκειμένου να διερευνήσετε τις προοπτικές συνεργασίας με μια εταιρία, το ίδιο ισχύει και σε αυτή την περίπτωση. Περί συνεργασίας πρόκειται έναντι χρηματικού αντιτίμου.

TIP: Προετοιμαστείτε και για τη δική σας… SWAT Analysis! Ερωτήσεις σχετικές με τους στόχους σας, το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής των αλλά κυρίως το διαθέσιμο budget!

5. Μην Είστε Ευκολόπιστοι – SEO Θαύματα δεν Γίνονται

Αν ακούσετε υποσχέσεις του στυλ “πρώτη θέση Google σε μία ώρα“, “θα διπλασιάσεις το traffic σε 2 εβδομάδες” και τα συναφή, μαζεύουμε τα μπογαλάκια μας και σ’ άλλη παραλία. Και ναι, τρόποι για να συμβεί αυτό υπάρχουν αλλά δεν είναι συμβατοί με τα Google guidelines και αργά ή γρήγορα θα βρεθείτε να αναζητάτε… υπηρεσίες αφαίρεσης αλγοριθμικού ή ακόμα χειρότερα manual penalty. Και σε αυτή την περίπτωση ή θα πρέπει να βάλετε βαθύτερα το χέρι στη τσέπη ή στην χειρότερη των περιπτώσεων να… αλλάξετε δουλειά.

6. Αναζητείστε τη Φωνή της Λογικής

Το SEO δεν είναι εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς ούτε πυρηνική φυσική. Είναι μία τεχνική διαδικασία (με αρκετές είναι η αλήθεια παραμέτρους) η οποία απαιτεί (όπως όλα τα τεχνικά επαγγέλματα άλλωστε) να ακολουθούμε συγκεκριμένα guidelines. Αναζητείστε λοιπόν εταιρεία SEO που δεν θα σας τρομάζει με περίπλοκους δυσνόητους τεχνικούς όρους και απλά συνεργαστείτε. Η διαφορά στο αποτέλεσμα προκύπτει από την ποιότητα εφαρμογής των τεχνικών προδιαγραφών και όχι από την υλοποίηση διαστημικών λύσεων.

7. Ζητούμενο Είναι το Δάσος και Όχι το Δένδρο

Το SEO ως “αυτόνομος” τεχνικός όρος (κατά την ταπεινή μου γνώμη) δεν θα υφίσταται για πολλά χρόνια ακόμα. Άλλωστε δεν είναι λίγοι αυτοί που δεν το εμπιστεύονται επειδή ακριβώς φρόντισαν κάποιοι να το εκμεταλλευτούν εφαρμόζoντας αναποτελεσματικές τεχνικές (black hat SEO). Το θέμα μας είναι να υλοποιούμε λύσεις που θα δημιουργούν traffic με απώτερο σκοπό τα conversions (enquiries, sales, newsletters sign-up κοκ). Προς αυτή την κατεύθυνση δεν θα πρέπει να κοιτάμε τα δέντρα (σχεδίαση, SEO, PPC, περιεχόμενο κοκ) αλλά ολιστικά την παροχή ποιοτικής εμπειρίας χρήστη (δάσος).

Αντί Συμπεράσματος

Αν λοιπόν και εσείς ενδιαφέρεστε να συνεργαστείτε με μια αξιόπιστη εταιρεία SEO με αποδεδειγμένες επιτυχίες και χρόνια εμπειρίας τότε κάντε το πρώτο βήμα επικοινωνώντας μαζί μας.

Σε διαφορετική περίπτωση υπάρχει και η πιθανότητα να θελήσετε να κάνετε SEO μόνοι σας συμβουλευόμενοι φυσικά τον 5000+ λέξεων SEO οδηγό για αρχάριους που ετοιμάσαμε για εσάς.

Όποια και να είναι η απόφαση σας μην ξεχάσετε να μοιραστείτε τις εμπειρείες σας μαζί μας στα σχόλια που ακολουθούν.

Results-driven SEO strategies and PPC advertising by a Google Certified Professional. Specialties >> Search Engine Optimisation (SEO), Paid Advertising (Google AdWords & Bing Ads), Internet Marketing, Conversion Optimisation, Growth Hacking.

Leave a Reply

Be the First to Comment!

Leave Comment
Notify of
avatar
wpDiscuz