1. Μικρό Budget >> Ελάχιστες Πιθανότητες Επιτυχίας
Διαθέτοντας μικρό budget στα πλαίσια ενός οικονομικού πακέτου SEO οι εργασίες που μπορούν να πραγματοποιηθούν είναι στην πραγματικότητα ελάχιστες και αφορούν κυρίως σε ενέργειες σχετικές με την on-page βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας (keyword research, meta titles/descriptions, URLs, page speed optimisation κοκ).
Καλή προσπάθεια μεν αλλά μόνο με αυτές η αλήθεια είναι ότι σύντομα θα απογοητευτείτε καθώς οι high impact activities, αυτές δηλαδή που θα αποφέρουν κερδοφόρα οργανική ανάπτυξη απαιτούν κεφάλαιο (και χρόνο φυσικά).
Σίγουρα είναι ένα ξεκίνημα αλλά δεν αρκεί.
Ως high impact activities είναι (και επίσημα δια στόματος Google) η παραγωγή περιεχομένου και η δημιουργία backlinks.
Η ίδια η Google μέσα στο 2017 είχε αναφερθεί στους 3 σημαντικότερους παράγοντες κατάταξης (ranking factors).
Και ναι σωστά μαντέψατε. Περιεχόμενο και links είναι οι δύο από αυτούς με το βαρύγδουπο rankbrain να συμπληρώνει τη τριάδα.
Με βάση τα παραπάνω καθώς οι εταιρίες που προσφέρουν οικονομικά πακέτα SEO δεν έχουν κεφάλαιο:
- Δεν μπορούν να δημιουργήσουν και να διανείμουν ποιοτικό περιεχόμενο
- Δεν έχουν χρόνο να πραγματοποιήσουν το λεγόμενο blogger outreach για τη δημιουργία links
- Δεν μπορούν να πληρώσουν τρίτους για να τοποθετήσουν τα links προς την ιστοσελίδα τους πελάτη τους
Ως συνέπεια, καταφεύγουν στη δημιουργία μη ποιοτικού (ή και καθόλου) περιεχομένου και στη χρήση grey ή black hat τεχνικών οι οποίες αργά ή γρήγορα θα σας βάλουν σε μεγάλους… μπελάδες!
Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι…