Στη σελίδα αυτή θα βρείτε αληθινά παραδείγματα SEO (case studies) εταιρειών που εμπιστεύτηκαν τη βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων τους στη Digital Bang. Η ενότητα αυτή θα εμπλουτίζεται διαρκώς με νέα SEO case studies, οπότε σιγουρευτείτε ότι την κάνατε bookmarked για να μην χάσετε καμία από τις μελέτες που θα ακολουθήσουν.

Σε πολλές από τις περιπτώσεις το όνομα του πελάτη δεν θα αναφέρεται καθώς υπάρχει σχετικό NDA (Non-Disclosure Agreement). Για όσους δεν γνωρίζουν πρόκειται για μια δεσμευτική συμφωνία μεταξύ 2 μερών η οποία προστατεύει (μεταξύ άλλων) την ανωνυμία του πελάτη στον οποίο παρέχονται οι SEO υπηρεσίες.

Σε κάθε περίπτωση θα προσπαθούμε να δίνουμε όσο το δυνατό περισσότερα στοιχεία (αγορά-στόχο, γραφήματα, keyword rankings κοκ) προσπαθώντας να κάνουμε όσο πιο χρηστικό γίνεται το SEO παράδειγμα που αναλύεται.

Ας ξεκινήσουμε…

Πώς θα ήταν αν είχατε τη δυνατότητα να αυξήσετε το οργανικό σας traffic κατά 229.45% μέσα σε έναν ακριβώς χρόνο;

Όχι άσχημα φαντάζομαι ειδικά αν αναλογιστείτε ότι η εν λόγω εταιρεία υδραυλικών αύξησε περισσότερο από 500% και τα requests for quote που δέχεται και μάλιστα όχι σε μια οποιαδήποτε περιοχή αλλά στο… Λονδίνο.

Ας δούμε τις απαραίτητες λεπτομέρειες…

Σύντομο Ιστορικό

Θα σας δώσουμε όσο περισσότερα στοιχεία μπορούμε για την εταιρεία χωρίς να αποκαλύψουμε το όνομα αυτής λόγω του σχετικού NDA. Η εταιρεία υδραυλικών:

  • Προσέλαβε τη Digital Bang (Δεκέμβριος 2015) για να βελτιώσει τη κερδοφορία της μέσω του traffic που θα δημιουργούσαμε οργανικά.
  • Η εν λόγω εταιρεία έχει έδρα το Λονδίνο και καλύπτει επίσης τις γειτονικές περιοχές του Surrey, Essex και Kent (συνολικός πληθυσμός 12.6 εκ.)
  • Διαθέτει τρεις μόνιμους υπαλλήλους επιπλέον του ιδιοκτήτη και κάνει outsource τις εργασίες που δεν προλαβαίνουν να καλύψουν σε συνεργαζόμενες με αυτή εταιρείες.
  • Η ιστοσελίδα δεν διέθετε blog, ούτε παρουσία σε social media. Επιπλέον είχε εξαιρετικά αρνητικά reviews λόγω του… εκρηκτικού ταπεραμέντου του ιδιοκτήτη.
  • Είχαν κάνει SEO στο παρελθόν από το οποίο κληρονόμησαν ένα πανέμορφο Panda penalty για thin content (Μάιος 2014)

Η Στρατηγική μας

Κατά τη διάρκεια του πρώτου χρόνου της συνεργασίας μας (Ιανουάριος 2016 – Ιανουάριος 2017) χρειάστηκε να επέμβουμε δραστικά σε πολλαπλά επίπεδα προκειμένου να αναστρέψουμε τα κακώς κείμενα, να βελτιώσουμε τα θετικά αλλά κυρίως να θέσουμε τις βάσεις για μεγαλύτερη ανάπτυξη στο μέλλον.

Πιο αναλυτικά λοιπόν οι εργασίες που πραγματοποιήθηκαν είχαν ως εξής:

  • Εξάλειψη του thin content που είχε επιφέρει και το Google penalty το 2014.
  • Βελτίωση της ταχύτητας φόρτωσης της ιστοσελίδας.
  • Διόρθωση των 404 error pages και των broken links.
  • Δημιουργία μίας σελίδας ανά προσφερόμενη υπηρεσία με συγκεκριμένο προσανατολισμό και στόχευση. Ενοποίηση σελίδων με ίδιο ή παρόμοιο περιεχόμενο.
  • Βελτίωση όλων των meta data (titles, descriptions, heading tags κοκ).
  • Βελτίωση του περιεχομένου σε όλες τις σελίδες των υπηρεσιών με βάση εκτενές keyword research που προηγήθηκε και μελέτη όλων των διαθέσιμων δεδομένων σε Google Analytics, Search Console και πληθώρα άλλων εργαλείων.
  • Υλοποίηση αποτελεσματικού internal linking με keyword rich anchors.
  • Αλλαγή στη δομή των URLs τα οποία ήταν όλα keyword stuffed.
  • Βελτίωση στο layout με αφαίρεση πολλών distracting elements (πχ στο sidebar) και υιοθέτηση σύγχρονου design 100% φιλικού προς τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης.
  • Υλοποίηση καθαρών και στοχευμένων CTAs (Call to Action buttons).
  • Δημιουργία blog και δημοσίευση άρθρων με συχνότητα ένα κάθε εβδομάδα.
  • Προώθηση (κυρίως αυτών των άρθρων) σε Facebook, Twitter & Instagram.
  • Αναλυτική μελέτη του ανταγωνισμού και εντοπισμός ευκαιρειών.
  • Έναρξη καμπάνιας link building – blogger outreach, business citations και branded properties.
  • Εγκατάσταση SSL πιστοποιητικού ασφαλείας.

Τα Αποτελέσματα

Υλοποιώντας τα παραπάνω καταφέραμε να αυξήσουμε το οργανικό traffic μέσα σε 12 ακριβώς μήνες κατά 229.45%.

Το σημαντικότερο όμως είναι το γεγονός ότι έχει πλέον δημιουργηθεί μια δυναμική η οποία αυξάνει το οργανικό traffic κατά περισσότερο από 15-17% κάθε μήνα. Και είναι λογικό πλέον. Όπως και σε κάθε SEO στρατηγική, οι πρώτοι μήνες είναι και οι πιο δύσκολοι. Γι’ αυτό άλλωστε ακούτε όλοι να συνιστούν… υπομονή τουλάχιστον 6 μηνών μέχρι να έρθουν τα πρώτα σημαντικά αποτελέσματα.

Αν λοιπόν και εσείς θέλετε να δείτε τη δική σας εταιρεία σε κάποιο από τα επόμενα SEO case studies της Digital Bang δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε σήμερα κιόλας μαζί μας.

Ως δεύτερο παράδειγμα SEO είπαμε να σας παρουσιάσουμε κάτι ακόμα πιο εντυπωσιακό. Αύξηση στο οργανικό traffic κατά 1313.33% μέσα στο ίδιο ακριβώς διάστημα, 12 μήνες (Ιανουάριος 2016 – Ιανουάριος 2017).

Ας δούμε τις απαραίτητες λεπτομέρειες…

Σύντομο Ιστορικό

Θα σας δώσουμε πάλι όσο περισσότερα στοιχεία μπορούμε για την εταιρεία ενοικίασης κάδων (Skip Hire) χωρίς να αποκαλύψουμε το όνομα αυτής λόγω του σχετικού NDA. Η εταιρεία αυτή λοιπόν:

  • Προσέλαβε τη Digital Bang (Ιανουάριος 2016) για να βελτιώσει τη κερδοφορία της μέσω του traffic που θα δημιουργούσαμε οργανικά.
  • Η εν λόγω εταιρεία έχει έδρα στο Billericay, Essex και καλύπτει τις γειτονικές περιοχές σε ακτίνα 10 περίπου μιλίων (πλυθυσμός περίπου 1 εκ κάτοικοι).
  • Διαθέτει 3 μόνιμους υπαλλήλους επιπλέον των 2 ιδιοκτητών και διαθέτει 4 ιδιόκτητα οχήματα ειδικά για τη φορτοεκφόρτωση των κάδων.
  • Η ιστοσελίδα δεν διέθετε blog, ούτε παρουσία σε social media. Επιπλέον δεν είχε καθόλου reviews και local citations.
  • Είχε ξανακάνει SEO στο παρελθόν αλλά με απογοητευτικά αποτελέσματα. Ταυτόχρονα διαφημιζόταν στο Google AdWords με ημερήσιο budget της τάξης των £60 το οποίο και ήθελε να μειώσει αρχικά με απώτερο στόχο να σταματήσει σε διάστημα εντός 18 μηνών.

Η Στρατηγική μας

Κατά τη διάρκεια του πρώτου χρόνου της συνεργασίας μας (Ιανουάριος 2016 – Ιανουάριος 2017) χρειάστηκε να επέμβουμε αποφασιστικά σε πολλαπλά επίπεδα προκειμένου να βελτιώσουμε το αισθητικά αδιάφορο και τεχνολογικά ξεπερασμένο website ώστε να θέσουμε τις βάσεις για μεγαλύτερη ανάπτυξη στο μέλλον. Για το λόγο αυτό συνδυαστικά και με το γεγονός ότι στα σχέδια μας ήταν η δημιουργία ενός blog μετατρέψαμε το παλιό php site σε WordPress.

Πιο αναλυτικά λοιπόν οι εργασίες που πραγματοποήθηκαν είχαν ως εξής:

  • Μετατροπή του υπάρχοντος website σε WordPress και redirect των υφισταμένων URLs στα νέα ώστε να μεταφερθεί όλο το link juice και να μην δημιουργηθούν 404 error pages & broken links με ταυτόχρονη βελτίωση στο layout (αφαίρεση πολλών distracting elements) και υιοθέτηση σύγχρονου design 100% φιλικού προς τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης.
  • Βελτίωση της ταχύτητας φόρτωσης της ιστοσελίδας – Page Speed Optimisation.
  • Δημιουργία μίας σελίδας ανά προσφερόμενη υπηρεσία με συγκεκριμένο προσανατολισμό και στόχευση και ξεκάθαρη αναφορά στη τιμολογιακή πολιτική. Ενοποίηση σελίδων με ίδιο ή παρόμοιο περιεχόμενο.
  • Δημιουργία νέων meta data (titles, descriptions, heading tags κοκ).
  • Βελτίωση του περιεχομένου σε όλες τις σελίδες των υπηρεσιών με βάση εκτενές keyword research που προηγήθηκε και μελέτη όλων των διαθέσιμων δεδομένων σε Google Analytics, Search Console και πληθώρα άλλων εργαλείων.
  • Υλοποίηση αποτελεσματικού internal linking με keyword rich anchors.
  • Αλλαγή στη δομή των URLs τα οποία ήταν όλα keyword stuffed.
  • Υλοποίηση καθαρών και στοχευμένων CTAs (Call to Action buttons).
  • Δημιουργία blog και δημοσίευση άρθρων με συχνότητα ένα κάθε εβδομάδα.
  • Προώθηση (κυρίως αυτών των άρθρων) σε Facebook, Twitter & Instagram.
  • Αναλυτική μελέτη του ανταγωνισμού και εντοπισμός ευκαιρειών.
  • Έναρξη καμπάνιας link building – blogger outreach, business citations και branded properties.
  • Εγκατάσταση SSL πιστοποιητικού ασφαλείας.

Τα Αποτελέσματα

Υλοποιώντας τα παραπάνω καταφέραμε να αυξήσουμε το οργανικό traffic μέσα σε 12 ακριβώς μήνες κατά 1313.33%.

Το σημαντικότερο όμως είναι το γεγονός ότι έχει πλέον δημιουργηθεί μια δυναμική η οποία αυξάνει το οργανικό traffic κατά περισσότερο από 25-30% κάθε μήνα (το τελευταίο μάλιστα μήνα κατά 55.5%) κάτι που του επέτρεψε να σταματήσει και τη διαφήμιση στο Google AdWords από τον 11ο κιόλας μήνα της συνεργασίας μας.

Αν λοιπόν και εσείς θέλετε να δείτε τη δική σας εταιρεία σε κάποιο από τα επόμενα SEO case studies της Digital Bang δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε σήμερα κιόλας μαζί μας.

Ως τρίτο παράδειγμα SEO θα παρουσιάσουμε κάτι ισάξια εντυπωσιακό. Αύξηση στο οργανικό traffic κατά 1141.9% μέσα σε 19 μήνες (Ιούλιος 2015 – Ιανουάριος 2017).

Ας δούμε τις απαραίτητες λεπτομέρειες…

Σύντομο Ιστορικό

Θα σας δώσουμε όσο περισσότερα στοιχεία μπορούμε για την εταιρία υδραυλικών, θέρμανσης και επισκευής επαγγελματικού εξοπλισμού εστίασης χωρίς να αποκαλύψουμε το όνομα αυτής λόγω του σχετικού NDA. Η εταιρία αυτή λοιπόν:

  • Προσέλαβε τη Digital Bang (Ιούλιος 2015) για να βελτιώσει τη κερδοφορία της μέσω του traffic που θα δημιουργούσαμε οργανικά.
  • Η εν λόγω εταιρία έχει έδρα στο Woodford (North London) και καλύπτει τις περιοχές του Λονδίνου, Essex & Suffolk.
  • Διαθέτει 2 μόνιμους υπαλλήλους και αναθέτει σε εξωτερικούς συνεργάτες εργασίες που δεν προλαβαίνει να καλύψει.
  • Η ιστοσελίδα διέθετε blog (αλλά ανενεργό) ενώ η παρουσία στα social media ήταν απλά τυπική.
  • Είχε ξανακάνει SEO στο παρελθόν αλλά με απογοητευτικά αποτελέσματα. Ταυτόχρονα διαφημιζόταν στο Google AdWords με ημερήσιο budget της τάξης των £40 το οποίο και ήθελε να μειώσει αρχικά με απώτερο στόχο να σταματήσει σε διάστημα εντός 12 μηνών.

Η Στρατηγική μας

Κατά τη διάρκεια των πρώτων 19 μηνών της συνεργασίας μας (Ιούλιος 2015 –  Ιανουάριος 2017) χρειάστηκε να επέμβουμε δραστικά σε πολλαπλά επίπεδα προκειμένου να αναστρέψουμε τα κακώς κείμενα, να βελτιώσουμε τα θετικά αλλά κυρίως να θέσουμε τις βάσεις για μεγαλύτερη ανάπτυξη στο μέλλον.

Πιο αναλυτικά λοιπόν οι εργασίες που πραγματοποήθηκαν είχαν ως εξής:

  • Βελτίωση της ταχύτητας φόρτωσης της ιστοσελίδας.
  • Διόρθωση των 404 error pages και των broken links.
  • Δημιουργία μίας σελίδας ανά προσφερόμενη υπηρεσία με συγκεκριμένο προσανατολισμό και στόχευση. Ενοποίηση σελίδων με ίδιο ή παρόμοιο περιεχόμενο.
  • Βελτίωση όλων των meta data (titles, descriptions, heading tags κοκ).
  • Βελτίωση του περιεχομένου σε όλες τις σελίδες των υπηρεσιών με βάση εκτενές keyword research που προηγήθηκε και μελέτη όλων των διαθέσιμων δεδομένων σε Google Analytics, Search Console και πληθώρα άλλων εργαλείων.
  • Υλοποίηση αποτελεσματικού internal linking με keyword rich anchors.
  • Αλλαγή στη δομή των URLs τα οποία ήταν όλα keyword stuffed.
  • Βελτίωση στο layout με αφαίρεση πολλών distracting elements (πχ στο sidebar) και υιοθέτηση σύγχρονου design 100% φιλικού προς τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης.
  • Υλοποίηση καθαρών και στοχευμένων CTAs (Call to Action buttons).
  • Δημιουργία blog και δημοσίευση άρθρων με συχνότητα ένα κάθε εβδομάδα.
  • Προώθηση (κυρίως αυτών των άρθρων) σε Facebook & Twitter.
  • Αναλυτική μελέτη του ανταγωνισμού και εντοπισμός ευκαιρειών.
  • Έναρξη καμπάνιας link building – blogger outreach, business citations και branded properties.
  • Εγκατάσταση SSL πιστοποιητικού ασφαλείας.

Τα Αποτελέσματα

Πριν περάσουμε να δούμε τί καταφέραμε στο διάστημα αυτό των 19 μηνών (η συνεργασία μας συνεχίζεται μέχρι σήμερα) ας δούμε πώς ήταν τα πράγματα από πλευράς οργανικού traffic τον πρώτο μήνα (Ιούλιος 2015) στο γράφημα που ακολουθεί.

Όπως βλέπετε τα πράγματα δεν ήταν και τόσο καλά. Με μόλις 86 οργανικές επισκέψεις σε έναν ολόκληρο μήνα (δηλαδή λιγότερες από 3 την ημέρα) και με ένα ποσοστό μετατροπής (conversion rate) της τάξης του 15%, δεχόταν περίπου ένα (1) request for quote κάθε 3 ημέρες. Για να δούμε πώς εξελίχθηκε οργανικά η ιστοσελίδα μέσα στους επόμενους 12 μήνες (Ιούλιος 2015 – Ιούλιος 2016).

486 οργανικές επισκέψεις στο ίδιο ακριβώς διάστημα (31 ημέρες) με μέση επισκεψιμότητα 15.7 sessions ημέρα. Με το ποσοστό μετατροπής βελτιωμένο (στο 20% περίπου) τώρα πλέον δέχεται 3 νέα requests for quote κάθε ημέρα. Τέλος, 7 μήνες αργότερα (Ιανουάριος 2017) η συνολική κατάσταση είναι ακόμα καλύτερη όπως βλέπετε παρακάτω.

1068 οργανικές επισκέψεις για το μήνα Ιανουάριο (34.5 την ημέρα) το οποίο μεταφράζεται σε 1141.9% αύξηση στο οργανικό traffic σε σχέση με τον Ιούνιο του 2015. Με το ποσοστό μετατροπής να αγγίζει το 25%, έχουμε πλέον δημιουργήσει μία σταθερή ροή 7-8 enquiries κάθε ημέρα (emails και τηλέφωνα). Περιττό να πούμε ότι το AdWords έχει για την ώρα απενεργοποιηθεί μέχρι… νεωτέρας.

Αν λοιπόν και εσείς θέλετε να δείτε το δικό σας website σε κάποιο από τα επόμενα SEO case studies της Digital Bang δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε σήμερα κιόλας μαζί μας.