Kotsonis Jeweler: Αύξηση Online Πωλήσεων κατά 3,685.63% και Οργανικού Traffic κατά 4,218.73%

Kotsonis Jeweler SEO Case Study

Εισαγωγή

Το jeweler.gr είναι ο ιστότοπος της εταιρίας Κοτσώνης Σπυρίδων – Εργαστήριο Αργυροχρυσοχοΐας με έδρα στην Κόρινθο.

Για περισσότερα από 20 χρόνια, το φυσικό κατάστημα αποτελεί ένα χώρο όπου η παράδοση του χθες συναντά την τεχνογνωσία και την τεχνολογία του σήμερα και το πάντρεμα αυτών των δυο κόσμων έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μοναδικών κοσμημάτων υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών.

Η πολυετής ενασχόληση με το κόσμημα και η μεγάλη εργαστηριακή εμπειρία αποτελούν εγγύηση για την ποιότητα των κατασκευών που σχεδιάζονται και υλοποιούνται με πολύ μεράκι και αγάπη.

Η πρώτη έκδοση του eshop ολοκληρώθηκε το 2018. Η συνεργασία μου με το Kotsonis Jeweler ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2020 όπου και κλήθηκα να επεκτείνω την εξαιρετικά επιτυχημένη πορεία του φυσικού καταστήματος, online.

Σχεδίαση & Υλοποίηση Στρατηγικής

Οι εργασίες που πραγματοποιήθηκαν (και εξακολουθούν να υλοποιούνται), συνοψίζονται παρακάτω:

  • Setup όλων των απαραίτητων εργαλείων (Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, Ahrefs etc)
  • Audit σε 3 επίπεδα (τεχνικού SEO, περιεχομένου και συνδεσμικού προφίλ)
  • Website redesign + προσθήκη WordPress blog με συχνή προσθήκη άρθρων που στοχεύουν στην κορυφή του sales funnel (ToFu)
  • Ολοκληρωτική αναδιάρθρωση όλων των κατηγοριών/υποκατηγοριών (SILO architecture) με ταυτόχρονη βελτίωση όλων των on-page στοιχείων σε συνέχεια εκτεταμμένου keyword research που προηγήθηκε
  • Ορθή υλοποίηση breadcrumbs & pagination
  • Βελτίωση category + product pages με προσθήκη εικόνων, video, FAQs, CTA, reviews κοκ
  • Βελτίωση μηχανισμού φιλτραρίσματος προϊόντων
  • Βελτίωση μηχανισμού αναζήτησης προϊόντων
  • Βελτίωση σελίδας checkout
  • Βελτίωση εσωτερικής διασύνδεση (internal linking)
  • Εδραίωση της παρουσίας σε Social Media (Facebook, Instagram, Pinterest & YouTube)
  • Email marketing (cart abandonment automation + email nurturing flows) με χρήση του Omnisend marketing tool
  • Έναρξη off-page καμπάνιας
  • Λοιπές μικρότερες ενέργειες όπως η προσθήκη μηχανισμού live chat κοκ

Αποτελέσματα Υλοποίησης Στρατηγικής

Αύξηση Οργανικού Traffic Κατά 4,218.73%

Η υλοποίηση των ανωτέρω σε διάστημα 21 μηνών, είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του οργανικού traffic κατά 4,218.73% (από 1,831 clicks τον Απρίλιο του 2020 σε 79,076 το Δεκέμβριο του 2021).

Kotsonis Jeweler: Αύξηση Online Πωλήσεων κατά 3,685.63% και Οργανικού Traffic κατά 4,218.73%

Το δε γράφημα στο Ahrefs είναι παραπάνω από εντυπωσιακό:

Kotsonis Jeweler: Αύξηση Online Πωλήσεων κατά 3,685.63% και Οργανικού Traffic κατά 4,218.73%

Αύξηση Online Πωλήσεων Κατά 3,685.63%

Παράλληλα, και σημαντικότερο όλων, επιτύχαμε αύξηση των online πωλήσεων κατά 3,685.63% με το συνολικό αριθμό των transactions να εκτοξεύεται ποσοστιαία κατά 3,322.22%. Οι offline πωλήσεις ενισχύθηκαν και αυτές καθώς μέρος των επισκεπτών της ιστοσελίδας που ξεκίνησαν το customer journey online, ολοκλήρωσαν τελικά τις αγορές τους με διαφορετικό τρόπο (τηλεφωνικά, αγορά από το κατάστημα κοκ).

Kotsonis Jeweler: Αύξηση Online Πωλήσεων κατά 3,685.63% και Οργανικού Traffic κατά 4,218.73%

Kotsonis Jeweler & Ανταγωνισμός

Μέσα σε 22 μήνες καταφέραμε όχι απλά να δημιουργήσουμε ένα δυνατό brand online αλλά να φέρουμε την ιστοσελίδα στην πρώτη θέση της κατάταξης με βάση το οργανικό traffic ανάμεσα στους 30 κυριότερους ανταγωνιστές του brand στην ελληνική αγορά.

Στο γράφημα που ακολουθεί φαίνεται αυτή η προσπάθεια όπως αυτή καταγράφεται στο Ahrefs στις 2 Ιανουαρίου 2022.

Kotsonis Jeweler vs Ανταγωνιστές (Organic Traffic)

Επόμενα Βήματα

Η μέχρι τώρα πορεία του brand δεν μπορεί παρά να μας χαροποιεί καθώς οι προσπάθειες των τελευταίων μηνών έχουν ευοδωθεί. Δεν σταματάμε όμως εδώ!

Τα σχέδια είναι πολλά και για τη νέα χρονιά που μόλις ξεκίνησε με ισχυροποίηση των υφισταμένων marketing channels αλλά και επέκταση σε νέα.

Stay tuned…

Kotsonis Jeweler – Η τέχνη του κοσμήματος με ένα click!