ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ SEO;
Οι υπηρεσίες SEO είναι οι ενέργειες βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας με στόχο τη βελτίωση της ορατότητας αυτής στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (SERPs).
Με απλά λόγια, είναι όλες εκείνες οι ενέργειες που θα οδηγήσουν μια ιστοσελίδα ψηλά στη Google και τις λοιπές μηχανές αναζήτησης και θα αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα από χρήστες που θα την επιλέξουν χάρη στην υψηλή θέση κατάταξης της.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ SEO ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΣΤΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΑΣ
Η προώθηση μιας ιστοσελίδας μέσω της υπηρεσίας SEO στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης μέσω της βελτιστοποίησής της είναι μία εξαιρετικά επίπονη διαδικασία, πολυδιάστατη, με πληθώρα τεχνικών παραμέτρων και απαιτεί αφοσίωση, επιμονή, υπομονή και συνεχή ενασχόληση.
Οι υπηρεσίες SEO παρέχονται από επαγγελματίες που διαθέτουν εμπειρία στον τρόπο λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης και γνωρίζουν πολύ καλά τους αλγόριθμους που χρησιμοποιούν για την ανεύρεση, αξιολόγηση και κατάταξη των ιστοσελίδων στα οργανικά αποτελέσματα τους.
περιεχομενο & δομη φιλικα στις μηχανες αναζητησης
Στο κομμάτι της φιλικότητας ως προς τις μηχανές αναζήτησης συναντάμε τον όρο SEO προώθηση ιστοσελίδων / βελτιστοποίηση websites για τις μηχανές αναζήτησης ή αλλιώς SEO – Search Engine Optimisation. Και όταν μιλάμε για μηχανές αναζήτησης στην Ελλάδα, αναφερόμαστε επί το πλείστον στη Google η οποία κατέχει περίπου το 98.5% του συνόλου των αναζητήσεων στο διαδίκτυο.
Επιλέξτε το επόμενο σας βήμα...
ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ
Η διαδικασία SEO προώθησης ιστοσελίδων με στόχο την παρουσία στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης, αποτελεί ίσως μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στα πλαίσια του σύγχρονου internet marketing και απαιτεί μία ολιστική προσέγγιση των πραγμάτων. Αναλυτικότερα:
Κατανόηση Αγοράς Στόχευσης
Ανάλυση επιχειρηματικής δραστηριότητας και στρατηγικής - κατανόηση της αγοράς στόχευσης, έρευνα για τα προσφερόμενα προϊόντα/υπηρεσίες, στόχευση πελατειακής βάσης κτλ
Ανάλυση Εξωτερικού Περιβάλλοντος
Ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος (ομάδες πελατών, μελέτη ανταγωνιστών κτλ) και ρεαλιστική στοχοθέτηση σε σχέση με μια συγκεκριμένη αγορά, υφιστάμενη ή υπό στόχευση.
Κατανόηση Guidelines
Για την κατάκτηση της κορυφής απατείται κατανόηση των κανόνων του παιχνιδιού (Google guidelines κοκ) και σεβασμός τους. Τακτικές χειραγώγησης των αλγορίθμων κατάταξης είναι πλέον παρελθόν.
On-Page SEO
Υλοποίηση σωστής δομής / αρχιτεκτονικής και on-page SEO παραμέτρων - SEO-friendly URLs, title & meta tags, ταχύτητα, ασφάλεια, internal & outbound links, βελτιστοποίηση εικόνων κοκ
Content Marketing
Ποιοτικό, μοναδικό και γραμμένο από ειδικούς στον τομέα τους περιεχόμενο που δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα του κοινού στόχευσης, είναι ο ακρογωνιαίος λίθος μιας σωστά δομημένης SEO καμπάνιας.
Off-Page SEO
Το off-page κομμάτι της SEO στρατηγικής (links, brand mentions, citations κοκ) είναι αυτό που ενώνει τους κρίκους του on-page SEO και του marketing περιεχομένου και απογειώνει την κατάταξη στα SERPs.
επιλεξτε την seo υπηρεσια της αρεσκειασ σασ
Ξεκινάτε την επιχείρησή σας τώρα ή επιθυμείτε την online εδραίωση της υπάρχουσας στα οργανικά αποτελέσματα της Google;
Τώρα είναι η πιο κατάλληλη στιγμή – Stop thinking >> Start executing!
Ενδεικτικά πακέτα υπηρεσιών SEO:
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ SEO
Το SEO (Search Engine Optimization) ή Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης είναι η διαδικασία βελτίωσης της ορατότητας και της κατάταξης μιας ιστοσελίδας στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, όπως η Google. Με απλά λόγια, πρόκειται για την τεχνική που διασφαλίζει ότι η ιστοσελίδα σας εμφανίζεται μπροστά στα μάτια των χρηστών τη στιγμή που αναζητούν προϊόντα, υπηρεσίες ή πληροφορίες που σχετίζονται με την επιχείρησή σας.
Γιατί είναι σημαντικό το SEO;
Στην εποχή του ψηφιακού ανταγωνισμού, το να έχετε μια καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα δεν αρκεί. Αν η ιστοσελίδα σας δεν είναι ορατή στα πρώτα αποτελέσματα των αναζητήσεων, τότε χάνετε πολύτιμους επισκέπτες και πιθανούς πελάτες. Το SEO λειτουργεί ως γέφυρα που συνδέει την επιχείρησή σας με το στοχευμένο κοινό σας, μεγιστοποιώντας την επισκεψιμότητα και τις πιθανότητες μετατροπής σε πελάτες.
Πώς λειτουργεί το SEO;
Το SEO περιλαμβάνει μια σειρά από τεχνικές και στρατηγικές που χωρίζονται σε τρεις κύριες κατηγορίες:
- On-Page SEO: Αφορά τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου, των λέξεων-κλειδιών, των μετα-περιγραφών, των τίτλων και της δομής της ιστοσελίδας σας.
- Off-Page SEO: Επικεντρώνεται στην ενίσχυση της αξιοπιστίας και του κύρους της ιστοσελίδας σας μέσω εξωτερικών παραγόντων, όπως τα backlinks (σύνδεσμοι από άλλες ιστοσελίδες).
- Τεχνικό SEO: Αφορά τις τεχνικές πτυχές της ιστοσελίδας σας, όπως η ταχύτητα φόρτωσης, η φιλικότητα προς τις κινητές συσκευές και η σωστή δομή του κώδικα.
Τι προσφέρει το SEO;
- Αύξηση επισκεψιμότητας: Βοηθά την ιστοσελίδα σας να προσελκύσει στοχευμένο κοινό.
- Ενίσχυση της αξιοπιστίας: Οι χρήστες εμπιστεύονται τις ιστοσελίδες που εμφανίζονται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων.
- Οικονομική αποδοτικότητα: Είναι μια στρατηγική με μακροπρόθεσμα οφέλη που αποδίδει συνεχώς χωρίς την ανάγκη υπέρογκων διαφημιστικών δαπανών.
Το SEO είναι κάτι περισσότερο από μια τεχνική. Είναι μια στρατηγική μακροχρόνιας ανάπτυξης που τοποθετεί την επιχείρησή σας μπροστά από τον ανταγωνισμό, εξασφαλίζοντας ότι προσεγγίζετε το κοινό που σας ενδιαφέρει, τη σωστή στιγμή. Αν θέλετε να μετατρέψετε την ιστοσελίδα σας σε ένα πραγματικό εργαλείο ανάπτυξης, το SEO είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για να το πετύχετε.
Επί της αρχής, ένα φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης website, είναι αυτό που επιτρέπει στη Google και στις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης να ανακαλύψει και να ευρετηριάσει (άρα να κάνει διαθέσιμο προς αναζήτηση στο ευρύ κοινό) το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας.
Για την εκτέλεση της ανωτέρω διαδικασίας χρησιμοποιούνται οι web crawlers με τους οποίους και οφείλουμε να έχουμε καλή σχέση και να μην τους κάνουμε τη ζωή δύσκολη κάθε φορά που προσπαθούν να προσπελάσουν / ανακαλύψουν τη δομή και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας.
Η σχεδίαση μια SEO-friendly ιστοσελίδας απαιτεί πολύ προσεχτικό σχεδιασμό και μια δομημένη προσέγγιση στην παρουσίαση των υπηρεσιών/προϊόντων που προσφέρονται.
Η διαδικασία αυτή δεν είναι πάντοτε μια εύκολη υπόθεση και η πολυπλοκότητα της αυξάνεται ανάλογα με το πλήθος των προϊόντων / υπηρεσιών προς διάθεση.
Η υλοποίηση μιας ιστοσελίδας πρέπει να λαμβάνει χώρα στα πλαίσια ενός καλοσχεδιασμένου digital marketing πλάνου ως συνέχεια ενός στοχευμένου business plan.
Αν για κάποιο λόγο αυτά δεν υπάρχουν, τότε καλό είναι να κάνεις ένα βήμα πίσω και να ξεκινήσεις από την αρχή!
Το E-E-A-T είναι το ακρωνύμιο των λέξεων:
Experience – αφορά στην εμπειρία που έχει ένας content creator όταν δημιουργεί περιεχόμενο πάνω σε ένα αντικείμενο πχ συγγραφή κριτικής ενός προϊόντος/μιας υπηρεσίας χωρίς να έχει χρησιμοποιήσει το εν λόγω προϊόν/υπηρεσία.
Expertise – αφορά στο κατά πόσο ειδικός είναι ο συγγραφέας του κειμένου στο θέμα που αναπτύσσει.
Authority – αφορά στο πόσο αρμόδιος/αυθεντία/κύρος είναι/έχει ο συγγραφέας πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
Trustworthiness – αφορά στο κατά πόσο ακριβές είναι το κείμενο.
Σύμφωνα δε με τη Google:
Our ranking system does not identify the intent or factual accuracy of any given piece of content. However, it is specifically designed to identify sites with high indicia of expertise, authority and trustworthiness.
YMYL & E-E-A-T
Οι σχετικές οδηγίες της Google (Quality Raters Guidelines), δίνουν πλέον ΤΕΡΑΣΤΙΟ βάρος στη σχέση μεταξύ αυτών των δύο.
Έχοντας ως αφετηρία το γνωστό πλέον Medic Update που έλαβε χώρα την 1η Αυγούστου 2018 (με πολλαπλές επικαιροποιήσεις έκτοτε), YMYL sites των οποίων το E-E-A-T δεν είναι υψηλό, αντιμετωπίζουν πλέον μεγάλο πρόβλημα κατάταξης στη Google καθώς αντιμετωπίζονται ως λιγότερο αξιόπιστα λαμβάνοντας χαμηλής ποιότητας αξιολόγηση (low quality rating) από τους αξιολογητές (raters) της Google.
Πώς να βελτιώσω το E-E-A-T μου;
Εδώ τα πράγματα δυσκολεύουν καθώς η απάντηση δεν είναι απλή – άλλωστε πόσο γρήγορα ή εύκολα μπορεί κάποιος να γίνει αυθεντία σε κάποιο αντικείμενο;
Επιγραμματικά όμως μπορούμε να αναφέρουμε:
- Δημιουργείστε κορυφαίο περιεχόμενο σχετικό με το αντικείμενο της ειδίκευσής σας και γνωστοποιείστε το όσο περισσότερο μπορείτε. Συμπεριλάβετε σε όλα τα online properties που διαθέτετε (ιστοσελίδα, social media accounts κοκ) όλες τις σχετικές πιστοποιήσεις που επιβεβαιώνουν τη γνώση σας στο αντικείμενο. Με τον καιρό, θα δημιουργήσετε το προσωπικό σας online αποτύπωμα ως expert/ειδικού πάνω στον τομέα σας.
- Έχοντας κατακτήσει πλέον την ιδιότητα του ειδικού, ήρθε η ώρα να δουλέψετε στο κομμάτι του authority – πολύ απλά δηλαδή να μάθουν και οι άλλοι ποιος είστε και τί κάνετε. Μήπως ήρθε η ώρα να οργανώσετε την πρώτη σας ομιλία/workshop/seminar;
- Τέλος, να είστε ακριβείς και αξιόπιστοι. Χρησιμοποιήστε case studies και δεδομένα για να αποδείξετε του λόγου το αληθές. Όλοι μας απεχθανόμαστε το οτιδήποτε fake, το ίδιο και η Google.
Ένας από τους πλέον διαδεδομένους και ταυτόχρονα από τους αποτελεσματικότερους τρόπους προβολής/προώθησης της ιστοσελίδας μας είναι μέσω της πληρωμένης διαφήμισης στο Google Ads.
Η αποτελεσματικότητα της έγκειται στο γεγονός ότι προβάλλουμε διαφημίσεις στοχευμένα στο κοινό εκείνο που αναζητά τα προϊόντα/υπηρεσίες μας, στο χρόνο που τα χρειάζεται.
Επίσης, με την ενεργοποίηση της καμπάνιας, η ανταπόκριση είναι άμεση (λίγα μόλις λεπτά). Αλλά έχει και ένα σημαντικό μειονέκτημα κυρίως όταν αποτελεί (τελείως λανθασμένα) το μοναδικό τρόπο προώθησης της ιστοσελίδας μας.
Μόλις σταματούμε να επενδύουμε σε διαφήμιση, σταματά ακαριαία και το traffic που προέκυπτε από αυτή την ενέργεια.
You turn it on… you turn it off.
Το SEO από την άλλη έχει πιο μόνιμα αποτελέσματα και η αξία του πιστώνεται στο domain μας.
Αν συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι το 70-75% του traffic προέρχεται από τα οργανικά αποτελέσματα και όχι από τις διαφημίσεις και ότι το 85% των χρηστών φαίνεται να δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στα οργανικά αποτελέσματα, τότε μάλλον έχουμε… νικητή!
Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι, στα πλαίσια μιας ολοκληρωμένης digital marketing στρατηγικής, θα πρέπει να αγνοήσουμε το κομμάτι των πληρωμένων διαφημίσεων.
Το αντίθετο μάλιστα.
Το κάθε κανάλι marketing, στοχεύει τον εν δυνάμει μελλοντικό πελάτη, σε διαφορετικά στάδια του customer journey. Έτσι το SEO μπορεί να λειτουργεί θαυμάσια στα αρχικά του στάδια (top of the sales funnel – ToFu) ενώ οι πληρωμένες διαφημίσεις βαθύτερα μέσα σε αυτό, πιο κοντά στη, ολοκλήρωση του / μετατροπή (conversion) (bottom of the sales funnel – B0Fu).
Θα το θέσω όσο πιο απλά γίνεται. Όταν εγώ έχω κάποιο πρόβλημα υγείας δεν σπουδάζω ιατρική για να αυτοϊαθώ αλλά πάω στο γιατρό και ακολουθώ τις συμβουλές του.
Βέβαια, θα μου πεις, εδώ πολλοί αναιρούν ακόμα και τους γιατρούς και ακολουθούν δικές τους θεραπείες, τον digital marketer θα ακούσουν για θέματα SEO;
Για να μιλήσουμε λίγο πιο τεχνικά, με περισσότερες από 600 επικαιροποιήσεις των αλγορίθμων της Google (και πόσες άλλες των υπολοίπων μηχανών αναζήτησης) ανά έτος και περισσότερους από 200 ranking factors να προσμετρούνται στη συνολική αξιολόγηση της ποιότητας (page rank) μιας ιστοσελίδας, αν νομίζεις ότι μπορείς να έχεις “full time” επαγγελματική ενασχόληση με το SEO της ιστοσελίδας σου, τότε μάλλον είναι καιρός να ψάξω για άλλη δουλειά…
Όπως και σε κάθε τι στη ζωή, έτσι και στο SEO υπάρχει ο σωστός και ο λάθος τρόπος.
Σε αυτό το άρθρο θα βρεις πιο συνηθισμένα SEO λάθη που καταστρέφουν την οργανική απόδοση της ιστοσελίδας σου αλλά και τι πρέπει να κάνεις προκειμένου να επαναφέρεις το site σου back on track στο συντομότερο δυνατό χρόνο. άφησε το SEO στα χέρια των ειδικών.
1. Τιμολόγηση SEO με Σταθερή Αμοιβή (Fixed Fee)
Όπως γίνεται αντιληπτό και από το τίτλο πρόκειται για ένα μοντέλο τιμολόγησης στο οποίο ο πελάτης καλείται να επενδύσει ένα εφάπαξ ποσό ανά έργο / project χωρίς να λαμβάνονται υπόψιν επιμέρους παράγοντες όπως προηγούμενες προσπάθειες βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας, το authority του site, το μέγεθος της ιστοσελίδας ή τυχόν πέναλτυ που μπορεί να έχει δεχθεί.
Το μοντέλο αυτό τιμολόγησης SEO μπορεί να κάνει τη ζωή των πωλητών ευκολότερη καθώς είναι εύκολο να το “πακετάρεις” ως λύση και να το πουλήσεις μαζικά αλλά μπορεί και συνήθως είναι ο απόλυτος εφιάλτης των SEO consultants που θα κληθούν να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά όταν έρθει η ώρα να εργαστούν πάνω στο project.
TIP: Η τιμολόγηση με βάση μια σταθερή, προσυμφωνημένη αμοιβή συνολικά για το έργο μπορεί να λειτουργεί για μεγάλα agencies και πελάτες με μεγάλα budgets αλλά στις περισσότερες των περιπτώσεων εμπεριέχει πολύ μεγάλο ρίσκο και μεγάλη πιθανότητα αποτυχίας τόσο σε επίπεδο μη επίτευξης στόχων (δυσαρεστημένοι πελάτες) όσο και οικονομικής (μπαίνεις μέσα!).
2. Τιμολόγηση SEO με Βάση την Απόδοση (Traffic ή Πωλήσεις)
Με βάση το Performance-based SEO μοντέλο ο πελάτης πληρώνει μόνο όταν επιτευχθούν οι προσυμφωνημένοι στόχοι. Τυπικοί SEO στόχοι είναι η κατάκτηση υψηλών θέσεων για συγκεκριμένα keywords, η αύξηση του traffic σε συγκεκριμένα επίπεδα ή η επίτευξη συγκεκριμένων πωλήσεων / κέρδους (ειδικότερα σε eshops).
Το μοντέλο αυτό είναι εξαιρετικά ριψοκίνδυνο εκτός και αν οι στόχοι είναι εύκολα επιτεύξιμοι ή απλά ξέρεις πολύ καλά τι κάνεις και έχεις πλήρη επιμέλεια του project και έλεγχο όλων των εμπλεκομένων μερών. Διαφορετικά η πιθανότητα να μην πληρωθείς ποτέ είναι ιδαίτερα αυξημένη.
TIP: Εξετάστε αυτή τη μέθοδο τιμολόγησης SEO μόνον εάν ο πελάτης είναι γνώστης του αντικειμένου και μπορεί να θέσει ρεαλιστικούς στόχους σε εύλογο χρονικό διάστημα. Το πιο σύνηθες βέβαια είναι να μην είναι οπότε και οι απαιτήσεις θα είναι εξωφρενικές και οι στόχοι φυσικά μη επιτεύξιμοι.
3. Τιμολόγηση SEO με Ωριαία Χρέωση (Hourly Price Consulting)
Πρόκειται για μια δημοφιλή μέθοδο τιμολόγησης σύμφωνα με την οποία χρεώνεις τον πελάτη με βάση τις πραγματικές ώρες εργασίες στο project. Από τη μεριά του agency ή consultant / freelancer είναι ένα από τα αποδοτικότερα μοντέλα χρέωσης καθώς αντανακλά στο 100% το χρόνο που εργάζεται / επενδύει σε συγκεκριμένο πελάτη.
Στην πράξη το μοντέλο αυτό είναι πραγματικά δύσκολο στην εφαρμογή του αν και στη βάση του είναι απόλυτα αξιοκρατικό και ακριβές. Και εξηγώ…
Με βάση έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Βρετανική αγορά το 2016 και αφορά στα independently-owned marketing agencies του νησιού, το μέσο κόστος ανά ώρα ανέρχεται στα £86. Με δεδομένη την αγωνία των πελατών ειδικά στην αρχή του έργου κατά την οποία η επικοινωνία με την εταιρεία SEO είναι κάτι παραπάνω από συχνή (για να το θέσω κομψά), εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι οι περισσότερες (αν όχι όλες οι) ώρες θα καταναλώνονται σε… επεξηγήσεις και PR.
TIP: Αν επιλέξτε αυτό το μοντέλο τιμολόγησης φροντίστε να ξεκαθαρίσετε με όλους τους τρόπους και σε όλους τους τόνους ότι η επικοινωνία μαζί σας είναι μέρος της χρέωσης. Αν δε ο πελάτης έχει περιορισμένο budget τότε απλά προσπεράστε το…
4. Τιμολόγηση SEO ανά Project (Project Based Price)
Παρόμοιο με το πρώτο μοντέλο τιμολόγησης SEO παραπάνω με τη διαφορά ότι εδώ ορίζεις ένα flat fee συνολικά για το έργο με βάση εκτιμήσεις για τον όγκο της δουλειάς που απαιτείται και το χρόνο ολοκλήρωσης του. Το project management δηλαδή σε πλήρη εφαρμογή.
Ξεκάθαροι στόχοι, συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα / χρόνοι υλοποίησης tasks κοκ. Οτιδήποτε εκτός των προσυμφωνημένων οφείλει να λαμβάνεται ως επιπρόσθετο υποέργο και να χρεώνεται επιπλέον.
TIP: Το μοντέλο αυτό απαιτεί πολύ καλή προετοιμασία προκειμένου να είναι ξεκάθαρο τι ακριβώς καλύπτει και πώς θα υλοποιηθεί καθώς (σε αντίθεση με το μοντέλο ωριαίας χρέωσης) δεν μπορεί να παρεκκλίνει της αρχικής συμφωνίας.
5. Τιμολόγηση SEO με Επιμερισμό Κερδών (Profit Sharing)
Με μια πρόταση: “Βγάζει ο πελάτης λεφτά, βγάζεις και εσύ. Δεν έχει κέρδη ο πελάτης, μπαίνεις μέσα“. Συμμετοχή στα κέρδη λοιπόν αλλά και στη χασούρα κατά μία έννοια (δεν πρόκειται βέβαια να κληθείς να πληρώσεις και από πάνω φυσικά). Σε αντίθεση με το τρίτο μοντέλο παραπάνω, πληρώνεσαι με ποσοστό επί των κερδών και όχι με fixed fee με την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων.
Το μοντέλο αυτό “σηκώνει” και τις περισσότερες διαπραγματεύσεις. Πότε θα αρχίσεις να συμμετέχεις στα κέρδη, με τι ποσοστό, για πόσο καιρό, αν θα είναι κλιμακωτό το ποσοστό κοκ. Επίσης μπορεί να λειτουργήσει σε συνδυασμό με άλλα μοντέλα τιμολόγησης πχ μπορείς να εργαστείς έναντι κάποιου μηνιαίου τιμήματος στην αρχή και με την πάροδο συγκεκριμένων μηνών να μετατραπεί σε συμμετοχή στα κέρδη.
TIP: Μεγάλη προσοχή στην επιλογή αυτής της μεθόδου καθώς εμπεριέχει ένα σημαντικό αρνητικό. Δεν μπορείς να ξέρεις πόσο ακριβώς οι ενέργειες SEO έχουν συμβάλλει στη κερδοφορία της επιχείρησης. Κλασικό παράδειγμα τα eshops με ταυτόχρονη φυσική παρουσία καθώς δεν μπορείς να γνωρίζεις ποιες από τις online ενέργειες οδήγησαν σε offline πωλήσεις.
6. Τιμολόγηση SEO με Μηνιαία Αμοιβή (Monthly Retainer)
Για το τέλος αφήσαμε τη γνωστότερη και πιο δημοφιλή μέθοδο τιμολόγησης, πληρωμή με προσυμφωνημένο μηνιαίο τίμημα. Απλή στην εφαρμογή, ξεκάθαρη, ορίζεις απλά το ύψος της αμοιβής. Συνήθως δημιουργείς 2-3 πακέτα SEO ώστε ο πελάτης να έχει τη δυνατότητα επιλογής με βάση το διαθέσιμο budget και τις απαιτήσεις / προσδοκίες.
Το κάθε πακέτο περιέχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά / παραδοτέα και με βάση αυτά κρίνεται και η επιτυχία ή όχι της συνεργασίας. Η μέθοδος αυτή εμπεριέχει το μικρότερο περιθώριο παρεξηγήσεων και δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να κάνει upgrade, downgrade ή cancel την υπηρεσία άμεσα και εύκολα.
TIP: Η πιο safe επιλογή για τους περισσότερους πελάτες και agencies καθώς είναι και η πιο ξεκάθαρη αφήνοντας μηδενικά περιθώρια λανθασμένων ερμηνειών και από τις 2 μεριές. Αποτελεί ιδανικό ξεκίνημα με ανύπαρκτο ρίσκο και χτίζει μακροχρόνιες συνεργασίες.
Η επένδυση σε υπηρεσίες SEO δεν αποτελεί πλέον πολυτέλεια, αλλά αναγκαιότητα για κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να παραμείνει ανταγωνιστική στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή. Εδώ είναι τα κυριότερα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει η επιχείρησή σας από την εφαρμογή μιας στρατηγικής SEO:
1. Αύξηση της Ορατότητας στις Μηχανές Αναζήτησης
Το SEO εξασφαλίζει ότι η ιστοσελίδα σας εμφανίζεται στις κορυφαίες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης για σημαντικές λέξεις-φράσεις κλειδιά. Αυτό σημαίνει περισσότερη επισκεψιμότητα από χρήστες του διαδικτύου που αναζητούν ακριβώς αυτό που προσφέρετε.
2. Προσέλκυση Στοχευμένου Κοινού
Σε αντίθεση με άλλες μεθόδους προώθησης, το SEO φέρνει επισκέπτες που ήδη ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας. Με αυτόν τον τρόπο, αυξάνεται η πιθανότητα μετατροπής των επισκεπτών σε πελάτες.
3. Μακροπρόθεσμα Οικονομικά Αποτελέσματα
Η βελτιστοποίηση SEO είναι μια επένδυση που αποδίδει μακροπρόθεσμα. Σε αντίθεση με τις πληρωμένες διαφημίσεις που σταματούν να λειτουργούν μόλις τελειώσει ο προϋπολογισμός σας, τα οργανικά αποτελέσματα παραμένουν ενεργά για μεγάλο διάστημα.
4. Βελτίωση Εμπειρίας Χρήστη
Μια SEO-friendly ιστοσελίδα είναι πιο γρήγορη, εύχρηστη και φιλική προς τις κινητές συσκευές. Αυτοί οι παράγοντες όχι μόνο βελτιώνουν την κατάταξη σας αλλά και κρατούν τους επισκέπτες περισσότερο χρόνο στην ιστοσελίδα σας.
5. Αύξηση Εμπιστοσύνης και Αξιοπιστίας
Οι χρήστες τείνουν να εμπιστεύονται περισσότερο τις ιστοσελίδες που εμφανίζονται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων. Η υψηλή κατάταξη στην Google λειτουργεί ως σφραγίδα ποιότητας και αξιοπιστίας για την επιχείρησή σας.
6. Ενίσχυση της Ανταγωνιστικότητας
Με το SEO, η επιχείρησή σας μπορεί να σταθεί επάξια απέναντι στους μεγάλους παίκτες της αγοράς. Μια σωστά βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα μπορεί να προσελκύσει πελάτες ακόμα και από ισχυρότερους ανταγωνιστές.
7. Μετρήσιμα Αποτελέσματα
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του SEO είναι η δυνατότητα παρακολούθησης και ανάλυσης των αποτελεσμάτων. Μπορείτε να δείτε ακριβώς πώς λειτουργεί η στρατηγική σας και να κάνετε τις απαραίτητες βελτιώσεις.
Το SEO δεν είναι απλώς ένα εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ – είναι το θεμέλιο για τη μακροχρόνια ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Εάν επιθυμείτε να παραμείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό και να προσελκύσετε νέους πελάτες με οικονομικά αποδοτικό τρόπο, το SEO είναι η απάντηση.
SEO ΑΡΘΡΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG
επιθυμειτε υπηρεσιες seo προσαρμοσμενες στα μετρα σασ;
Κάντε το πρώτο βήμα σήμερα και ελάτε να συζητήσουμε το δικό σας προσωποποιημένο πλάνο ανάπτυξης