hi@digitalbang.gr | 2741 200 250
Expand search form

Τροποι Διαφημισης Φροντιστηριου

Μυστικά & Τεχνικές Αποτελεσματικής Προώθησης

Τρόποι Διαφήμισης Φροντιστηρίου

Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει μια επιχείρηση σήμερα, είναι η ανεύρεση νέων πελατών.

Στις περιπτώσεις δε φροντιστηρίων, όπου πολλές φορές η προσφορά είναι πολύ μεγαλύτερη της ζήτησης, τα πράγματα είναι ιδιαίτερα δύσκολα ειδικά για τους νεοεισερχόμενους στην αγορά.

Αν λοιπόν είστε και εσείς ιδιοκτήτης φροντιστηρίου και σπάτε το κεφάλι σας για να ανακαλύψετε τρόπους αποτελεσματικής διαφήμισης για το φροντιστήριο σας, ο οδηγός που ακολουθεί θα σας δώσει αρκετή τροφή για σκέψη και ακόμα μεγαλύτερη για εφαρμογή!

Μυστικά για Αποτελεσματική Διαφήμιση Φροντιστηρίου

Σκεφτείτε για ποιο λόγο θέλετε να διαφημιστείτε

Πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε διαφημιστική ενέργεια για το φροντιστήριο σας σκεφτείτε καλά το λόγο για τον οποίο θέλετε να το κάνετε.

Ναι, μπορεί να ακούγεται αυτονόητο, αλλά είναι κάτι που σε πολλούς δεν είναι ξεκάθαρο.

Για παράδειγμα, θέλετε:

  • Να παρουσιάσετε μία νέα υπηρεσία;
  • Να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του φροντιστηρίου σας;
  • Να επεκταθείτε σε μια νέα περιοχή;
  • Να προωθήσετε μια νέα προσφορά;
  • Να ενημερώσετε για μια επιτυχία ή την επίτευξη ενός στόχου;
  • Να ενημερώσετε για την έναρξη των εγγραφών;

Τι ακριβώς θέλετε να πετύχετε; Το γενικό και αόριστο “θέλω νέους μαθητές/πελάτες” ή “θέλω να αυξήσω τις εγγραφές”, δεν βοηθάει ιδιαίτερα.

Σκεφτείτε το πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε προσπάθεια διαφημιστικής προβολής του φροντιστηρίου σας.

Ξεκαθαρίστε που απευθύνεστε / αγορά-στόχο

Μόλις είστε σίγουροι για το λόγο που κάνετε τη διαφήμιση, αποφασίστε την αγορά-στόχο (target audience) που θέλετε να απευθυνθείτε.

Πρόκειται για τους ιδανικούς παραλήπτες του διαφημιστικού μηνύματος / υποψήφιους αγοραστές.

Ιδανικός θεωρείται ο δέκτης εκείνος ο οποίος λαμβάνοντας το μήνυμα μας, έχει και τις περισσότερες πιθανότητες να ανταποκριθεί θετικά και να αγοράσει την προσφερόμενη υπηρεσία.

Για ένα φροντιστήριο είναι λογικό να υπάρχουν δεκάδες διαφορετικά target audiences καθώς παρέχονται πληθώρα διαφορετικών μαθημάτων σε μεγάλο εύρος ηλικιών.

Επομένως και το μήνυμα μας οφείλει κάθε φορά να προσαρμόζεται ανάλογα και να καθορίζεται κατόπιν ενδελεχούς μελέτης και δημιουργίας των ανάλογων buyer personas / customer avatars.

Customer Avatar / Buyer Persona

Δημιουργείστε ξεκάθαρο διαφημιστικό μήνυμα

Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με χιλιάδες διαφημιστικά μηνύματα τόσο offline όσο και online.

Κατά συνέπεια, πρέπει να είμαστε απόλυτα ξεκάθαροι σε αυτό που θέλουμε να μεταφέρουμε ως μήνυμα και να απαντήσουμε με ακρίβεια και πειθώ στα ακόλουθα δύο ερωτήματα των υποψηφίων πελατών μας:

  • Γιατί να αγοράσω αυτή την υπηρεσία;
  • Γιατί να την αγοράσω από εσένα;

Εάν δεν μπορείτε να δώσετε πειστική απάντηση σε αυτά, έχετε αποτύχει. Όλα τα υπόλοιπα δεν έχουν καμία σημασία!

Επιλέξτε το σωστό διαφημιστικό μέσο / marketing channel

Έχοντας ξεκαθαρίσει την ακρίβεια του διαφημιστικού μας μηνύματος και την αγορά-στόχο, τώρα είναι η ώρα να επιλέξουμε το μέσο στο οποίο θα τρέξουμε τις καμπάνιες προώθησης.

Εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνο, social media marketing, social media advertising, Google Ads, SEO κοκ.

Στο δεύτερο μισό του άρθρου θα αναφερθούμε αναλυτικά σε κάθε μία από τις διαθέσιμες επιλογές με αναφορά στα θετικά και αρνητικά κάθε μίας από αυτές.

Προωθείστε το μήνυμα σας σε… φυσική γλώσσα

Αποφύγετε τεχνικές ορολογίες και λέξεις που θα εντυπωσιάσουν – το πιθανότερο είναι να μπερδέψετε τους αποδέκτες του μηνύματος / υποψήφιους πελάτες σας.

Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι πιο άνετοι να διαβάζουν με τον τρόπο που μιλούν. Για το λόγο αυτό οφείλουμε να προσαρμόζουμε τη γλώσσα μας στο κοινό που απευθυνόμαστε.

Για παράδειγμα, διαφορετική γλώσσα θα χρησιμοποιήσουμε αν θελήσουμε να προωθήσουμε ένα μήνυμα σε ένα μαθητή λυκείου για μαθήματα αγγλικών απ’ ότι στους γονείς του για την ίδια υπηρεσία.

Διαφημίστε λύσεις και όχι υπηρεσίες

Οι πελάτες σας ψάχνουν λύσεις στα προβλήματα τους. Δεν τους ενδιαφέρει η υπηρεσία, το φροντιστήριο σας, ούτε καν εσείς οι ίδιοι προσωπικά.

Η εμπιστοσύνη είναι μεν καταλυτικός παράγοντας στη διαδικασία επιλογής αλλά πρωτίστως οφείλουμε να διαθέτουμε ξεκάθαρη λύση στο πρόβλημα των υποψηφίων πελατών – γρήγορα, με σαφήνεια και στη σωστή τιμή.

Για παράδειγμα:

Αν διαθέτετε, ως φροντιστήριο, μαθήματα Business English, ένα αποτελεσματικότερο μήνυμα θα ήταν “Ενισχύστε την αυτοπεποίθηση σας και εξελιχτείτε επαγγελματικά σε 6 μήνες με μόνο 19€/εβδομάδα” αντί του “Business English – Αγγλικά για επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων“.

Στο δεύτερο αναφέρουμε απλά την υπηρεσία ενώ στο πρώτο εστιάζουμε στη λύση.

Επικεντρωθείτε λοιπόν στο πως θα λύσετε προβλήματα αποτελεσματικά, σε σύντομο χρονικό διάστημα και με το μικρότερο δυνατό κόστος και τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.

Αφιερώστε χρόνο στην επικεφαλίδα / τίτλο

Η επικεφαλίδα/τίτλος του διαφημιστικού μηνύματος είναι σημαντικότερη και από το ίδιο μας το μήνυμα!

Και αυτό γιατί αν δεν καταφέρουμε να τραβήξουμε την προσοχή του αναγνώστη μέσω αυτής, δεν πρόκειται ποτέ να δει ολόκληρο το μήνυμα μας.

Σκεφτείτε απλά τον εαυτό σας όταν “τρέχετε” το timeline στο Facebook – σε ποιες διαφημίσεις ανταποκρίνεστε; Σε αυτές που ο τίτλος ή το εικαστικό (εικόνα/video) σας τραβήξει την προσοχή φυσικά!

Για το λόγο αυτό, δώστε πολύ προσοχή στις επικεφαλίδες – δημιουργείστε πολλές εναλλακτικές και δοκιμάστε εκ περιτροπής όλες για να δείτε ποια δημιουργεί την καλύτερη ανταπόκριση.

Μην σταματάτε να δημιουργείτε νέες ακόμα και αν κάποια λειτουργεί για την ώρα καλά – θα φτάσει γρήγορα η στιγμή που ο αναγνώστης θα κουραστεί και ο αλγόριθμος του μέσου θα την απαξιώσει.

Ζητήστε από τους υποψήφιους πελάτες να αναλάβουν δράση

Μπορεί να ακούγεται αυτονόητο αλλά πραγματικά δεν μπορείτε να φανταστείτε το ποσοστό των διαφημιστικών μηνυμάτων που αποτυγχάνουν σε αυτό το σημείο.

Και ναι, μπορεί να φαντάζει χαζό, αλλά αν δεν ζητήσετε από τον αναγνώστη να κάνει κάτι (να αναλάβει μια δράση μέσω ενός CTA – Call to Action), απλά θα… πάει παρακάτω.

Τι μπορεί να είναι αυτό:

  • Να μεταβεί στην ιστοσελίδα σας για να μάθει περισσότερα
  • Να συμπληρώσει κάποια φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
  • Να σας πάρει τηλέφωνο ή να στείλει κάποιο μήνυμα
  • Να μεταβεί στο φροντιστήριο για να σας γνωρίσει από κοντά στα πλαίσια μιας open day κοκ

Δεν ξέρω τι ακριβώς θα είναι αυτό για την περίπτωση σας, αλλά ζητήστε τους να κάνουν κάτι!

Δώστε βάρος στην αποτελεσματικότητα και όχι στο design

Δεν προτείνω φυσικά να αδιαφορήσετε για το αισθητικό κομμάτι του διαφημιστικού μηνύματος – αυτό που εννοώ είναι να μην αφήσετε το design αυτού να υπερισχύσει του μηνύματος.

Μην ξεχνάτε ότι ο απώτερος στόχος είναι να “πουλήσετε” και όχι να σας χειροκροτήσουν και να θαυμάσουν την… ωραία σας διαφήμιση!

Το σωστό design σε μια διαφήμιση θα πρέπει να είναι “αόρατο” – να αναδεικνύει τα σημεία που πρέπει χωρίς να κατέχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο.

Testing, testing, testing

Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω στην παράγραφο της επικεφαλίδας, η μέτρηση των αποτελεσμάτων της διαφήμισης αποτελεί το σημαντικότερο βήμα για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της.

Εάν τρέχετε μια διαφήμιση στο Facebook και δεν σας έχει πάρει τηλέφωνο κανείς, τότε αλλάξτε τον τίτλο, την εικόνα ή το κοινό στόχευσης.

Τρέξτε ταυτόχρονα δύο ή περισσότερες ίδιες διαφημίσεις (A/B testing) με διαφορετικά λεκτικά / οπτικά στοιχεία και κοινά στόχευσης. Δείτε ποια δουλεύει καλύτερα και χρησιμοποιήστε αυτή ως μέτρο σύγκρισης για τον επόμενο κύκλο A/B testing.

Κανάλια / Τρόποι Διαφήμισης Φροντιστηρίου

Και τώρα που είδαμε κάποιες βέλτιστες πρακτικές (best practices) δημιουργίας διαφημιστικών μηνυμάτων για την προώθηση φροντιστηρίου, ας περάσουμε να δούμε λίγο πιο αναλυτικά ποια κανάλια προώθησης (marketing channels) έχουμε στη διάθεση μας για να το επιτύχουμε.

Google Ads

Ίσως είναι το πρώτο που σας έρχεται στο μυαλό όταν σκέφτεστε την έννοια της διαφήμισης στο internet.

Google Ads, είναι η διαφήμιση της ιστοσελίδας σας μέσω της μηχανής αναζήτησης της Google.

Οι διαφημίσεις του φροντιστηρίου σας προβάλλονται στη Google (ή και τα συνεργαζόμενα δίκτυα αυτής) κάθε φορά που ο επισκέπτης πραγματοποιεί αναζήτηση με βάση λέξεις-κλειδιά που επιλέγετε σύμφωνα με τις επιχειρηματικές σας ανάγκες και επιδιώξεις.

Παράδειγμα Διαφήμισης Φροντιστηρίου με Google Ads
Παράδειγμα Διαφήμισης Φροντιστηρίου με Google Ads

Εσείς καθορίζετε το κοινό στο οποίο επιθυμείτε να απευθυνθεί η διαφήμισή σας (περιοχή, γλώσσα, χρονική περίοδο, συσκευές χρηστών κτλ) και χρεώνεστε μόνο όταν κάποιος χρήστης κάνει click πάνω στον σύνδεσμο της διαφήμισης ή δει τη διαφήμιση (εξαρτάται από το δίκτυο προβολής).

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα - οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται σε χρήστες που ενεργά αναζητούν τις υπηρεσίες σας στη Google μέσω των σχετικών keywords.Ανάλογα με το industry και την εποχή, ο ανταγωνισμός ενδέχεται να είναι υψηλός κάτι που μεταφράζεται και σε υψηλότερο διαφημιστικό κόστος .
Άμεσα αποτελέσματα - η διαφήμιση σας είναι έτοιμη προς προβολή κυριολεκτικά λίγα λεπτά/ώρες μετά τη δημιουργία της οπότε και τα αποτελέσματα είναι άμεσα.Περιορισμένη διάρκεια - η διαφήμιση σας είναι ενεργή για όσο χρόνο εσείς πληρώνετε τη Google. Μόλις σταματήσετε, σταματά και η προβολή αυτής, άρα και του φροντιστηρίου σας.
Μετρήσιμα αποτελέσματα - Με πληθώρα metrics μπορούμε να διαπιστώσουμε με καταπληκτική ακρίβεια τί λειτουργεί και τί όχι.-
Δελεαστική προβολή - Με την εισαγωγή νέων ad formats (PLAs, in-video ads στο YouTube κοκ) αλλά και ad extensions (location, price, callout, structured snippet extensions κοκ) η Google φροντίζει να κάνει τις διαφημίσεις της να ξεχωρίζουν από τα οργανικά αποτελέσματα.-
Υψηλότερα conversions - αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι το traffic που προκύπτει από τα Google Ads είναι πιο στοχευμένο και “έτοιμο να αγοράσει” καθώς οι αναζητήσεις που οδηγούν σε click πληρωμένων διαφημίσεων είναι πιο εμπορικού χαρακτήρα (commercial intent) και λιγότερο πληροφοριακού (informational).-

Search Engine Optimisation (SEO)

Ο όρος SEO προέρχεται από τα αρχικά των αγγλικών λέξεων Search Engine Optimisation – SEO (ή optimization αν προτιμάτε τα Αμερικάνικα), το οποίο και μεταφράζεται σε βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης.

Πρόκειται δηλαδή για το σύνολο των ενεργειών που πραγματοποιούνται είτε πάνω στο ίδιο το site (on-page SEO) είτε έξω από αυτό (off-page SEO) προκειμένου να καταφέρουμε να “πλασάρουμε” την ιστοσελίδα μας όσο πιο υψηλά γίνεται στην κατάταξη των οργανικών αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs) και να επωφεληθούμε του δωρεάν traffic που αυτό συνεπάγεται.

Έρευνες έχουν δείξει ότι το Click Through Rate (CTR), το ποσοστό δηλαδή των αποτελεσμάτων που clickάρονται ανήκει κατά 85% στις καταχωρήσεις της πρώτης σελίδας και μόλις ένα 15% των χρηστών προχωρά στις επόμενες σελίδες.

Τη μερίδα του λέοντος φυσικά κατέχουν οι 3 κυρίως πρώτες θέσεις.

Στο διάγραμμα που ακολουθεί μπορούμε πολύ παραστατικά να διαπιστώσουμε τη σημασία της… πρωτιάς στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και ειδικά της Google καθώς στην Ελληνική αγορά έχει σχεδόν το μονοπώλιο κατέχοντας το 97% των συνολικών αναζητήσεων στις μηχανές αναζήτησης.

AdvancedWebRanking.com - Organic CTR (Μάιος 2020)
AdvancedWebRanking.com – Organic CTR (Μάιος 2020)

Το SEO είναι το πλέον περίπλοκο κανάλι προώθησης μιας ιστοσελίδας φροντιστηρίου (και όχι μόνο) καθώς οι τεχνικές απαιτήσεις είναι αυξημένες και ο χρόνος επίτευξης των αποτελεσμάτων ποικίλει από μερικούς μήνες έως και χρόνια.

Παράλληλα όμως είναι αυτό με τα πιο μόνιμα αποτελέσματα, δημιουργεί qualified traffic και δεν σταματά να “λειτουργεί” αν σταματήσουμε για κάποιο διάστημα να ασχολούμαστε με αυτό.

Πιο αναλυτικά:

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Το SEO δημιουργεί μια σταθερή, στοχευμένη και δωρεάν (σε σχέση με την πληρωμένη διαφήμιση) ροή επισκεπτών στην ιστοσελίδα σου.Τα αποτελέσματα αργούν (συνήθως) να έρθουν - αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες με τους σημαντικότερους να είναι η τρέχουσα κατάσταση της ιστοσελίδας σου, ο ανταγωνισμός και το διαθέσιμο budget.
Το SEO παρέχει απαντήσεις σε ανθρώπους που ενεργά αναζητούν λύσεις στα προβλήματα τους και οι οποίοι βρίσκονται κυρίως στα πρώιμα στάδια του customer journey. Το SEO απαιτεί σημαντική επένδυση πριν αρχίσει να έχει θετικό ROI - αυτό αποτελεί σημαντικό πρόβλημα για μικρά φροντιστήρια και επιχειρήσεις με χαμηλό budget που δεν έχουν την πολυτέλεια του χρόνου.
Το SEO δημιουργεί ποιοτικό traffic με καλές πιθανότητες μετατροπής (conversion) - παράλληλα, οι χρήστες δείχνουν να εμπιστεύονται περισσότερο τα οργανικά αποτελέσματα σε σχέση με τις πληρωμένες διαφημίσεις.Με το SEO δεν υπάρχουν εγγυημένα αποτελέσματα καθώς κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί την κατάταξη στις πρώτες 3 θέσεις των SERPs που οδηγούν και σε σημαντική αύξηση του traffic.
Το SEO βοηθά να εδραιωθείς ως authority στο industry σου κάτι που ενισχύει το brand awareness και συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση των μετατροπών από όλα τα κανάλια προώθησης.Με το SEO δεν έχεις ποτέ τον πλήρη έλεγχο καθώς είναι ένα παιχνίδι αριθμών - αν οι ανταγωνιστές σου επενδύουν περισσότερο, οι πιθανότητες να κυριαρχήσουν θα είναι με το μέρος τους.
Το SEO μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση σου να αναπτυχθεί περαιτέρω καθώς πλέον η συντριπτική πλειοψηφία των ενδιαφερομένων πραγματοποιεί αναζητήσεις online. Ρισκάρεις (αν δεν ξέρεις τι κάνεις) να δεχθείς κάποιο χειροκίνητο ή αλγοριθμικό penalty από τη Google και να εξαφανιστείς από τα SERPs.

Στο κομμάτι του SEO ανήκουν και ενέργειες όπως η καταχώριση της επιχείρησης σε directories και η δημιουργία και βελτιστοποίηση του Google My Business στα πλαίσια ενεργειών τοπικού SEO.

E-mail Marketing

Καθημερινά πλέον χρησιμοποιούμε την ηλεκτρονική αλληλογραφία ως μορφή επαγγελματικής κυρίως επικοινωνίας.

Τα emails όμως, μπορούν εύκολα να χρησιμοποιηθούν και ως ένας αποτελεσματικός τρόπος online διαφήμισης και προώθησης ενός φροντιστηρίου.

Τα newsletters επιτρέπoυν στην επιχείρηση να στέλνει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με τα νέα, τις υπηρεσίες, ειδικές τιμές και πακέτα προσφορών σε υφιστάμενους και αλλά και δυνητικά νέους πελάτες, βάσει μιας λίστας διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Μέλη της λίστας newsletter μπορεί να είναι οι εγγεγραμένοι μαθητές του φροντιστηρίου ή/και οι γονείς αυτών, χρήστες οι οποίοι έχουν κάνει subscribe μέσω της ιστοσελίδας, χρήστες οι οποίοι έχουν λάβει μέρος σε κάποιο διαγωνισμό κοκ.

Σε κάθε περίπτωση και προκειμένου να είστε συμβατοί με τη σχετική νομοθεσία (GDPR), οφείλετε να έχετε λάβει προηγουμένως τη συναίνεση του χρήστη ώστε να μπορείτε στη συνέχεια να του κοινοποιήσετε σχετικά διαφημιστικά μηνύματα.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Brand awareness - μια συνεπής στρατηγική e-mail marketing βοηθά τους καταναλωτές να θυμούνται το όνομα του φροντιστηρίου βελτιώνοντας το brand.Δύσκολο να τραβήξετε την προσοχή - πολλοί από εμάς λαμβάνουμε εκατοντάδες emails καθημερινά με πολλά από αυτά να σβήνονται χωρίς καν να διαβάζονται.
Εύκολος διαμοιρασμός πληροφορίας - το email marketing επιτρέπει τον εύκολο διαμοιρασμό περιεχομένου που αναδεικνύει τις γνώσεις και δεξιότητες του προσωπικού του φροντιστηρίου.Πιθανά προβλήματα δημοφιλίας (reputation) - ειδικότερα σε περιπτώσεις αποστολής emails σε χρήστες χωρίς την συγκατάθεση τους ή μη σωστής διαχείρισης αιτημάτων διαγραφής από λίστα newsletter.
Καλή στοχοθέτηση - δεδομένης της διαδικασίας εγγραφής σε λίστα newsletter (ειδικότερα αν χρησιμοποιείτε double opt-in φόρμα εγγραφής), η πιθανότητα οι χρήστες να ενδιαφέρονται πραγματικά για τις υπηρεσίες σας, είναι πολύ υψηλή.Μειωμένη σχετικότητα (relevance) - σε περιπτώσεις έλλειψης segmentation της λίστας, είναι πολύ πιθανόν χρήστες να γίνονται παραλήπτες μη σχετικών μηνυμάτων.
Εύκολη και φτηνή δημιουργία newsletters - συνήθως η δημιουργία και αποστολή emails μαζικά είναι μια εύκολη διαδικασία που δεν απαιτεί δυσανάλογα μεγαλή επένδυση σε κόπο και χρήμα.Δυσκολία στη δημιουργία λιστών - η προσέλκυση χρηστών είναι πολύ δύσκολη και προϋποθέτει από μέρους μας να προσφέρουμε κάτι σε αντίκρυσμα (πχ κάποιο εκπτωτικό κουπόνι, ένα ebook κοκ).

Social Media Marketing / Advertising

Εν έτη 2020, είμαι σίγουρος ότι είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση των social media networks.

Αποτελούν έναν από τους πλέον διαδεδομένους τρόπους επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων – σε πολλές δε περιπτώσεις έχουν αντικαταστήσει εντελώς την άμεση, κατ’ ιδίαν επικοινωνία.

Δε θα γινόταν λοιπόν να μην αποτελούν και έναν αποτελεσματικό τρόπο επικοινωνίας των επιχειρήσεων με το κοινό τους, άρα και ένα επιπλέον κανάλι προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.

Μέσα από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, LinkedIn κλπ) τα φροντιστήρια μπορούν να δημιουργήσουν διαφημιστικές καμπάνιες και να στοχεύσουν με πολύ μεγάλη ακρίβεια σε συγκεκριμένους τύπους κοινού, ώστε να αυξήσουν τις πιθανότητες πώλησης ή έστω αλληλεπίδρασης.

Τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα χρήσης των social media είναι οι τεράστιες δυνατότητες στόχευσης και η πολύ μεγάλη απήχηση στο ευρύ κοινό.

Αρνητικά σημεία είναι ότι πολύ συχνά είναι δύσκολο να ξεχωρίσει το μήνυμα μας ανάμεσα στα χιλιάδες άλλα και το γεγονός ότι ο χρήστης όταν πλοηγείται σε ένα τέτοιο δίκτυο δεν βρίσκεται σε διάθεση αγοράς.

SMS Marketing

Μπορεί να είμαι φανατικά υπέρμαχος του internet marketing αλλά δεν παύει να πιστεύω πως μια ολοκληρωμένη στρατηγική digital marketing οφείλει να περιλαμβάνει πολλαπλά κανάλια προώθησης στα πλαίσια μιας omnichannel προσέγγισης.

Ένα από αυτά τα κανάλια είναι και το SMS marketing.

Όλοι μας έχουμε κινητό και η πλειοψηφία σπεύδει να διαβάσει τα μηνύματα του μόλις ακουστεί ο σχετικός ήχος ειδοποίησης.

Αυτή ακριβώς η αμεσότητα είναι που το καθιστά και τόσο σημαντικό ως μέσο προώθησης.

Τα SMS μπορούν να περιλαμβάνουν ένα σύντομο μήνυμα με τα στοιχεία της προσφοράς ή το link προς ένα landing page με τα πλήρη στοιχεία αυτής (ή και τα δύο).

Διοργάνωση Events

Σκεφτείτε κάποια εκδήλωση που μπορείτε να διοργανώσετε και καλέστε υφιστάμενους αλλά και υποψήφιους νέους πελάτες.

Διαδώστε τις λεπτομέρειες του event σε τοπικά μέσα ενημέρωσης καθώς η συνοικία / δήμος / πόλη που έχει έδρα το φροντιστήριο σας είναι και (πιθανότατα) η αγορά-στόχος σας.

Στην εκδήλωση μπορείτε να παρουσιάσετε νέες υπηρεσίες και συνεργασίες, εξελίξεις στον κλάδο σας, συμβουλές και φυσικά τις προσφορές σας!

Προσπαθήστε να κινητοποιήσετε γνωστούς και φίλους από άλλες εταιρίες / οργανισμούς ώστε το event να αποκτήσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη δημοσιότητα.

Φυσικά μην παραλείψετε στην προσπάθεια σας αυτή να χρησιμοποιήσετε και όλους τους online τρόπους προβολής όπως Facebook, Google Ads, online δελτία τύπου, e-mail newsletters, ανακοινώσεις σε σχετικά Forums και Groups σε Facebook και Linkedin.

Διοργάνωση Webinars

Τα τελευταία χρόνια τα webinars έχουν γίνει εξαιρετικά δημοφιλή καθώς αποτελούν μία καταπληκτική ιδέα για την προσέγγιση νέων πελατών.

Οι κύριοι λόγοι που αυτό συμβαίνει είναι οι ακόλουθοι:

Μπορείτε να δώσετε φοβερή αξία στους συμμετέχοντες: αυτός άλλωστε είναι και ο κύριος λόγος ύπαρξης τους. Οι συμμετέχοντες μπορούν να υποβάλλουν ζωντανά ερωτήσεις και να λάβουν άμεσα (και δωρεάν) απάντηση σε αυτές. Παράλληλα, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να ανακαλύψετε τα pain points των υποψηφίων πελατών σας και να δημιουργήσετε στη συνέχεια περιεχόμενο / υπηρεσίες γύρω από αυτά.

Σας καθιστούν ειδικούς (experts) στο αντικείμενο σας: αν πραγματικά γνωρίζετε το αντικείμενο σας (και γιατί να μην το κάνετε άλλωστε), είναι μια καταπληκτική ευκαιρία να ανακαλύψουν όλοι τις γνώσεις, δεξιότητες και το πάθος σας, κάτι που θα σας καταστήσει και ειδικούς στα μάτια των υποψηφίων πελατών σας.

Μπορείτε να “πουλήσετε” χωρίς να γίνεστε πιεστικοί: ένα σωστά δομημένο webinar οφείλει να αναδεικνύει προβλήματα, να κάμπτει αντιρρήσεις και να προσφέρει αξία χωρίς να διδάσκει τα πάντα. Το περιεχόμενο του webinar πρέπει να οδηγεί τους συμμετέχοντες στο να ανακαλύψουν τις πραγματικές τους ανάγκες. Έτσι, με την ολοκλήρωση του webinar και την παρουσίαση της λύσης σας, οι συμμετέχοντες είναι πιο δεκτικοί σε αυτή.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε τις υπηρεσίες σας χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς: ναι, πιθανότατα το φροντιστήριο σας μπορεί να έχει φυσική παρουσία σε μια συγκεκριμένη περιοχή αλλά τα online μαθήματα είναι πλέον (ελέω COVID-19) πολύ της μόδας και ήρθαν για να μείνουν.

Joint Ventures (JV)

Τα JVs είναι μια μορφή συνεργασίας μεταξύ 2 ή περισσοτέρων επιχειρήσεων κατά την οποία χρησιμοποιούνται τα resources των επιμέρους εταιριών για την επίτευξη ενός κοινού στόχου / επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Για παράδειγμα, αν είστε ένα φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης και συνεργάζεστε με ένα συγκεκριμένο εκδοτικό οίκο βιβλίων, θα μπορούσατε να συνεργαστείτε προβάλλοντας ο ένας τις υπηρεσίες / προϊόντα του στο κοινό του άλλου και αντιστρόφως.

Βελτιώστε την Ιστοσελίδα σας

Αν πραγματικά επιθυμείτε μία ιστοσελίδα που θα λατρεύουν τόσο η Google όσο και οι επισκέπτες της, τότε απλά επενδύστε στη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη που αυτή προσφέρει.

Σύμφωνα με τη Google:

Το σήμα της εμπειρίας στη σελίδα μετρά πτυχές του πώς οι χρήστες αντιλαμβάνονται την εμπειρία αλληλεπίδρασης με μια ιστοσελίδα. Η βελτιστοποίηση για αυτούς τους παράγοντες καθιστά τον ιστό πιο ευχάριστο για τους χρήστες σε όλα τα προγράμματα περιήγησης και βοηθά τις ιστοσελίδες να εξελίσσονται με βάση τις προσδοκίες των χρηστών σε κινητές συσκευές. Πιστεύουμε ότι αυτό θα συμβάλει στην επιτυχία των ψηφιακών επιχειρήσεων, καθώς οι χρήστες γίνονται πιο αφοσιωμένοι και θα μπορούν να συναλλάσσονται με λιγότερα εμπόδια.

Όσον αφορά στο πως ακριβώς θα το καταφέρετε αυτό, ρίξτε μια ματιά σε αυτό εδώ το άρθρο που αναλύσει επακριβώς τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε.

Δημιουργείστε Blog / Περιεχόμενο

Προσθέστε ένα blog στην ιστοσελίδα σας και δημιουργείστε ποιοτικό περιεχομένο (άρθρα, video, infographics, podcasts, ebooks, white papers κοκ) σε σταθερή και μόνιμη βάση.

Το πραγματικά καλό περιεχόμενο είναι αυτό που δίνει λύσεις στις απορίες/προβλήματα των αναγνωστών και παρουσιάζει ορισμένα κοινά χαρακτηριστικά μεταξύ των οποίων:

  • Είναι γραμμένο για ανθρώπους και όχι για τις μηχανές αναζήτησης
  • Είναι μακροσκελές και αναλύει το θέμα που πραγματεύεται σε βάθος εξετάζοντας κάθε πτυχή του
  • Περιέχει πληροφορία χρηστική και βοηθά τον αναγνώστη να επιλύσει συγκεκριμένα προβλήματα/απορίες
  • Είναι δομημένο τεχνικά και αισθητικά με τρόπο που να προσφέρει βέλτιστη εμπειρία χρήστη (user experience) και φιλικότητα ως προς τις μηχανές αναζήτησης (SEO friendly)
  • Δεν περιέχει ορθογραφικά, γραμματικά ή συντακτικά λάθη και ανακρίβειες
  • Είναι γραμμένο από ανθρώπους οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι στο συγκεκριμένο αντικείμενο

Αξίζει άραγε να επενδύσω στην παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου;

Επιγραμματικά, ναι! Δεν είναι εύκολο και απαιτεί μεγάλη υπομονή, επιμονή και αφοσίωση. Τα αποτελέσματα όμως θα σε ανταμείψουν και με το παραπάνω!

Προτεινόμενο διάβασμα: Ποιοτικό Περιεχόμενο – Αξίζει Άραγε να Επενδύσω στην Παραγωγή του;

Διαφήμιση σε Τοπικά Μέσα

Αναπτύξτε σχέσεις με τοπικούς δημοσιογράφους και εκδότες και φροντίστε να διαφημίζεστε συχνά στα τοπικά μέσα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες, περιοδικά, ιστοσελίδες κοκ).

Ένας ακόμα κλασικός τρόπος διαφήμισης είναι μέσω flyers και λοιπού έντυπου διαφημιστικού υλικού που μοιράζεται πόρτα-πόρτα.

Τρόποι Διαφήμισης Φροντιστηρίου – Τελευταίες Σκέψεις

Αυτά λοπόν ήταν τα 10 μυστικά και οι 11 τρόποι διαφήμισης φροντιστηρίου.

Σε καμία περίπτωση δεν είναι οι μόνες σας επιλογές – είναι σίγουρα όμως οι πλέον σημαντικές και αυτές με τις περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας.

Αν χρειαστείτε οποιαδήποτε βοήθεια ή έχετε απορίες σχετικά με την εφαρμογή τους, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.

5 2 ψήφοι
Article Rating

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Εμφάνιση όλων