Blog

Είναι το SEO Marketing μια Καλή Επένδυση για την Επιχείρησή σου;

Είναι το SEO Marketing μια Καλή Επένδυση για την Επιχείρησή σου;

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Εφιάλτης ή πραγματικότητα; 

Για να δούμε λοιπόν…

Προσφέρεις ένα φανταστικό προϊόν ή μια τέλεια υπηρεσία.

Και μάλιστα σε ΣΟΥΠΕΡ τιμή!

Έφτιαξες κι ένα website με τα όλα του: όμορφο, μοντέρνο, ντιζαϊνάτο.

Περιμένεις να κάνεις χρυσές δουλειές. Τι πιο λογικό;

Αλλά οι προσδοκίες σου σύντομα ακυρώνονται.

Οι πωλήσεις σου είναι ελάχιστες ή μηδενικές.

Τι δεν λειτουργεί; 

Ας το δούμε λίγο αλλιώς.

Φαντάσου ένα ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ φυσικό κατάστημα που πουλάει τα πιο πολυπόθητα πράγματα του κόσμου, στις πιο συμφέρουσες τιμές.

Τι θα γινόταν λες;

Χαμός!

Κόσμος να στριμώχνεται, να σπρώχνεται… ποιος θα προλάβει πρώτος.

(Κάτι σαν την Black Friday στην Αμερική).

Όμως δεν βγάζει ούτε τα έξοδά του. 

Τι δεν λειτουργεί; 

Μα αν το φυσικό κατάστημα είναι χωμένο κάπου όπου δεν το βρίσκεις ούτε με GPS navigator, δεν θα πουλήσει.

Γιατί κανείς δεν θα το δει!

Αντίστοιχα, αν το website σου δεν βρίσκεται στην 1η σελίδα της Google, μάντεψε! 

Δεν θα πουλήσει.

Γιατί κανείς δεν θα το δει!

Μην βιαστείς ν’ απογοητευτείς όμως!

Γιατί;

Επειδή υπάρχει ένας έξυπνος τρόπος να στρέψεις τους προβολείς στην επιχείρησή σου και να την απογειώσεις.

Είναι το SEO!

Ίσως το έχεις ακουστά, αλλά δεν έχεις πολυκαταλάβει τι στο καλό κάνει.

Ίσως μάλιστα σ’ έχουν συμβουλεύσει να επενδύσεις σ’ αυτό, αλλά… αξίζει τον κόπο ή μήπως είναι πεταμένα λεφτά; 

Κι όμως υπάρχουν 15 λόγοι που το SEO είναι MUST για την επιχείρησή σου.

Ας τους δούμε έναν έναν.

1. Το SEO φέρνει κόσμο στην ιστοσελίδα σου

Καλά αυτό το ξέρεις ήδη! Τώρα δεν τα λέγαμε;

Το SEO (το σωστό) σε φέρνει στην 1η σελίδα της Google, άρα σε βλέπουν περισσότερα μάτια και τα κλικ πέφτουνε βροχή.

Ξέρεις γιατί;

Επειδή, σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε το 2023, το 99.27% των ανθρώπων που ψάχνουν κάτι στην Google, δεν μπαίνουν ποτέ στον κόπο να κοιτάξουν πέρα απ’ την πρώτη σελίδα.

Το 99.27% των ανθρώπων που ψάχνουν κάτι στην Google, δεν μπαίνουν ποτέ στον κόπο να κοιτάξουν πέρα απ’ την πρώτη σελίδα.

Δεν είναι τυχαίο αυτό που λένε ότι αν θέλεις να θάψεις ένα πτώμα, βάλτο στη δεύτερη σελίδα της Google.

Κανείς δεν θα το βρει!

2. Η πλειονότητα του κόσμου (= υποψήφιων πελατών σου) αναζητά αυτό που θέλει ΠΡΩΤΑ στη μηχανή αναζήτησης

Σκέψου τον εαυτό σου.

Όταν ψάχνεις μια πληροφορία, όταν ενδιαφέρεσαι για μια αγορά, πού κοιτάς πρώτα;

Η οργανική αναζήτηση είναι, τις περισσότερες φορές, η κύρια πηγή επισκεψιμότητας ενός ιστότοπου.

3. Το SEO σου φέρνει το κοινό που θέλεις, και μάλιστα “ζεστό”!

Σκέψου για παράδειγμα ότι έχεις ένα e-shop με κοσμήματα. Με το SEO στοχεύεις σε λέξεις-κλειδιά με βάση τις αναζητήσεις του κόσμου.

Κάποιος θέλει ν΄αγοράσει ένα μονόπετρο, αρχίζει να ψάχνει στην Google και… τσουπ, εμφανίζεται το e-shop σου!

Σε ποιον;

Στο κοινό που θέλεις! (Αυτόν που ενδιαφέρεται για μονόπετρα και όχι για οτιδήποτε άλλο!)

Πότε;

Την στιγμή ακριβώς που έχει στον μυαλό του την αγορά. 

Μόλις σε βρήκε κάποιος που είναι έτοιμος για κλικ στο … “προσθήκη στο καλάθι”.

4. Το SEO είναι οικονομικά συμφέρον

Ειδικά αν το budget σου δεν φτάνει για πληρωμένες διαφημίσεις.

Βλέπεις, με τις χορηγούμενες το κάθε κλικ κοστίζει και, αν σταματήσεις να τις “ταΐζεις”, εξαφανίζεσαι από… παντού.

Ενώ με το SEO, τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Μόλις κατακτήσεις υψηλές θέσεις, δεν θα χρειάζεται να πληρώνεις για να βλέπουν τη σελίδα σου.

Οι επισκέπτες θα έρχονται οργανικά, άρα και δωρεάν.

5. Το SEO δημιουργεί αποτελέσματα που διαρκούν

Μπορεί τ’ αποτελέσματα στρατηγικής SEO να μην είναι άμεσα ορατά (χρειάζονται αρκετοί μήνες εργασίας για ν’ αρχίσεις να τα βλέπεις), όμως μετά διαρκούν για πολύ καιρό (ακόμα και χρόνια ανάλογα με τον ανταγωνισμό).

6. Το SEO συμπληρώνει την πληρωμένη διαφήμιση κι έτσι φτάνεις πιο γρήγορα στην επιτυχία

Αν είσαι υπέρ της πληρωμένης διαφήμισης, μην βάζεις στο περιθώριο το SEO.

Ο συνδυασμός των 2 θα σου φέρει ΓΡΗΓΟΡΑ αποτελέσματα που δεν θα ξεθωριάσουν την επόμενη στιγμή, αλλά αντιθέτως θα έχουν ΔΙΑΡΚΕΙΑ στον χρόνο.  

7. Με το SEO μπορείς να μπεις στον στίβο του ανταγωνισμού, χωρίς να έχεις τίποτα να φοβηθείς

Χάρη στο SEO, έχεις τη δυνατότητα να ανταγωνιστείς ακόμα και μεγάλες εταιρείες.

Κι ας ρίχνουν τεράστια ποσά σε διαφημίσεις που εσύ ούτε κατά διάνοια δεν διαθέτεις.

Πέρα απ’ αυτό όμως, μην ξεχνάς ότι πολλοί ανταγωνιστές σου ήδη εφαρμόζουν SEO marketing.

Θα τους αφήσεις να σε ξεπεράσουν;

8. Μπορείς εύκολα να μετρήσεις τ’ αποτελέσματα της στρατηγικής SEO

Όταν επενδύεις σε SEO marketing, ξέρεις ότι δεν περπατάς στα τυφλά.

Μπορείς ανά πάσα στιγμή να βλέπεις ποιες λέξεις – κλειδιά πάνε πιο καλά, ποιες σελίδες του site σου είναι πιο δημοφιλείς, πόσοι επισκέπτες μετατρέπονται σε πελάτες κτλ.

Σκέψου ακόμα ότι μπορείς να κάνεις το εξής απλό: βάζεις μια λέξη – κλειδί που έχεις στοχεύσει στην αναζήτηση της Google, και αυτομάτως βλέπεις σε ποια θέση είσαι.

9. Το SEO σου δίνει πολύτιμες πληροφορίες για τους πελάτες

Εκτός απ’ όλα τα παραπάνω που έχουν σχέση με την απόδοση της στρατηγικής σου, μαθαίνεις και πολλά χρήσιμα πράγματα για τους πελάτες σου.

Για παράδειγμα:

  • Πώς σε βρήκαν δηλαδή ποιες λέξεις/φράσεις χρησιμοποίησαν στη μηχανή αναζήτησης
  • Πόσην ώρα έμειναν στη ιστοσελίδα σου και ποια URLs επισκέφτηκαν κοκ

Έτσι, καταλαβαίνεις τη συμπεριφορά τους και ξέρεις τι μπορείς να βελτιώσεις ώστε να έχεις ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

10. Η επιχείρησή σου αποκτά κύρος και κερδίζεις την εμπιστοσύνη του κοινού σου

Οι άνθρωποι τείνουν να εμπιστεύονται ό,τι τους λένε οι μηχανές αναζήτησης.

Έτσι, όταν το site σου βρίσκεται στην κορυφή της Google, τι καταλαβαίνουν;

Ότι η Google σε εμπιστεύεται ως έγκυρη πηγή.

Αφού λοιπόν σε εμπιστεύεται η Google, σ’ εμπιστεύονται κι αυτοί! 

11. Το SEO είναι η εγγύηση ότι το website σου λειτουργεί άψογα

Συγκεκριμένα, αυτό που ονομάζουμε τεχνικό SEO κι έχει να κάνει με την εύρυθμη λειτουργία της ιστοσελίδας σου, διορθώνει όλα τα λάθη και τα σφάλματα που μπορεί αυτή να έχει.

Γιατί;

Επειδή η Google νοιάζεται για τους χρήστες της, και αν ένα site δεν προσφέρει καλή εμπειρία στον επισκέπτη, το καταχωνιάζει κάπου… τρέχα γύρευε που!

12. Το SEO φέρνει περισσότερους ακόλουθους ΚΑΙ στα Social Media

Αρκεί βέβαια να μην παραλείπεις να βάζεις μέσα στο site σου συνδέσμους που οδηγούν σ΄ αυτά. 

Από κει και πέρα, πάει κάπως έτσι:

Κάνεις SEO. Έρχεται περισσότερος κόσμος στη σελίδα σου, βλέπει τους συνδέσμους, οδηγείται στα social media που έχεις φτιάξει και … follow!

Οι ακόλουθοι αυξάνονται και πληθύνονται.

13. Το SEO είναι ιδανικό ακόμα κι αν στοχεύεις τοπικά

Το ήξερες αυτό;

Κι όμως είναι πολύ χρήσιμο, αν έχεις μια επιχείρηση που απευθύνεται σε τοπικό κοινό.

Αν έχεις, για παράδειγμα, κομμωτήριο στην Σπάρτη, πού σ’ ενδιαφέρει να στοχεύσεις;

Να εκεί γύρω, σ’ ανθρώπους που κατοικούν στην πόλη σου ή κοντά σ’ αυτήν.

Σωστά;

Με το local SEO, στοχεύεις ακριβώς το κοινό που ψάχνει “κομμωτήριο στην Σπάρτη”.

Και βέβαια (πηγή):

  • 44% όλων των αναζητήσεων που πραγματοποιούνται στη Google είναι τοπικού ενδιαφέροντος
  • 50% των χρηστών που πραγματοποίησαν αναζήτηση από το κινητό τους επισκέφτηκαν το κατάστημα εντός 24 ωρών
  • 75% των χρηστών χρησιμοποιεί την Google για αναζητήσεις τοπικού ενδιαφέροντος
  • 18% των τοπικών αναζητήσεων οδηγεί σε αγορά εντός 24 ωρών
  • 42% των χρηστών που πραγματοποιεί αναζητήσεις τοπικού ενδιαφέροντος κάνει click πάνω στο local map
  • 64% των χρηστών διαβάζουν τις κριτικές/reviews για την επιχείρηση πριν την επισκεφτούν

14. Σε βοηθά αποτελεσματικά ΚΑΙ στην παγκόσμια αγορά

Αν απευθύνεσαι σε κοινό του εξωτερικού, πάλι έχεις τη δυνατότητα να φέρεις την επιχείρησή σου στις πρώτες θέσεις αναζήτησης στην Αγγλία, τη

Σουηδία ή σε όποιες άλλες χώρες θέλεις!

Πώς;

Με το σωστό (international) SEO φυσικά!

15. Φέρνει πελάτες ακόμα και στο φυσικό κατάστημά σου

Το SEO δεν σε ωφελεί μόνο αν έχεις αποκλειστικά online παρουσία.

Σε βοηθάει πολύ και offline. 

Γιατί αφού σ’ ανακαλύψουν χάρη στο SEO που θα σε φέρει μπροστά στα μάτια τους (άρα ξέρουν ότι υπάρχεις), τότε θα έρθουν να σε βρουν και στο φυσικό σου κατάστημα. 

Ναι, ακόμα κι αν βρίσκεται χωμένο κάπου, όπου δεν το βρίσκεις ούτε με GPS!

Είναι λοιπόν, το SEO μια καλή επένδυση για την επιχείρησή σου;

Σίγουρα τώρα έχεις πάρει την απάντηση, όμως υπάρχει και κάτι άλλο πολύ σημαντικό!

Είτε επιλέξεις να μάθεις να κάνεις SEO, είτε αποφασίσεις να ζητήσεις υπηρεσίες SEO, πρόσεξε με ποιον θα συνεργαστείς.

Τσέκαρε καλά τις δουλειές, τα testimonials, την αξιοπιστία και τον επαγγελματισμό της εταιρείας ή του freelancer που θ’ απευθυνθείς.

Αν τώρα θέλεις να μάθεις περισσότερα για αυτό, μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μου.

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
Εμφάνιση όλων