SEO Πάτρα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ & ΔΟΜΗ ΦΙΛΙΚΑ ΣΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ

περιεχομενο & δομη φιλικα στις μηχανες αναζητησης

Στο κομμάτι της φιλικότητας ως προς τις μηχανές αναζήτησης συναντάμε τον όρο SEO προώθηση ιστοσελίδων / βελτιστοποίηση websites για τις μηχανές αναζήτησης ή αλλιώς SEO – Search Engine Optimisation. Και όταν μιλάμε για μηχανές αναζήτησης στην Ελλάδα, αναφερόμαστε επί το πλείστον στη Google η οποία κατέχει περίπου το 98.5% του συνόλου των αναζητήσεων στο διαδίκτυο.

seo υπηρεσιες προσαρμοσμενες στις αναγκες σας

Η προώθηση μιας ιστοσελίδας μέσω της υπηρεσίας SEO στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης μέσω της βελτιστοποίησής της είναι μία εξαιρετικά επίπονη διαδικασία, πολυδιάστατη, με πληθώρα τεχνικών παραμέτρων και απαιτεί αφοσίωση, επιμονή, υπομονή και συνεχή ενασχόληση.

SEO ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΑΣ

βασικοι πυλωνες seo στρατηγικης

Η διαδικασία SEO προώθησης ιστοσελίδων με στόχο την παρουσία στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης, αποτελεί ίσως μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στα πλαίσια του σύγχρονου internet marketing και απαιτεί μία ολιστική προσέγγιση των πραγμάτων. Αναλυτικότερα:

Κατανόηση Αγοράς Στόχευσης

Κατανόηση Αγοράς Στόχευσης

Ανάλυση επιχειρηματικής δραστηριότητας και στρατηγικής - κατανόηση της αγοράς στόχευσης, έρευνα για τα προσφερόμενα προϊόντα/υπηρεσίες, στόχευση πελατειακής βάσης κτλ

Ανάλυση Εξωτερικού Περιβάλλοντος

Ανάλυση Εξωτερικού Περιβάλλοντος

Ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος (ομάδες πελατών, μελέτη ανταγωνιστών κτλ) και ρεαλιστική στοχοθέτηση σε σχέση με μια συγκεκριμένη αγορά, υφιστάμενη ή υπό στόχευση.

Κατανόηση Guidelines

Κατανόηση Guidelines

Για την κατάκτηση της κορυφής απατείται κατανόηση των κανόνων του παιχνιδιού (Google guidelines κοκ) και σεβασμός τους. Τακτικές χειραγώγησης των αλγορίθμων κατάταξης είναι πλέον παρελθόν.

On-Page SEO

On-Page SEO

Υλοποίηση σωστής δομής / αρχιτεκτονικής και on-page SEO παραμέτρων - SEO friendly URLs, title & meta tags, ταχύτητα, ασφάλεια, internal & outbound links, βελτιστοποίηση εικόνων κοκ

Content Marketing

Content Marketing

Ποιοτικό, μακροσκελές (long-form) & μοναδικό περιεχόμενο που δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα του κοινού στόχευσης είναι ο ακρογωνιαίος λίθος μιας σωστά δομημένης SEO καμπάνιας.

Off-Page SEO

Off-Page SEO

Το off-page κομμάτι της SEO στρατηγικής (links, brand mentions, citations κοκ) είναι αυτό που ενώνει τους κρίκους του on-page SEO και του marketing περιεχομένου και απογειώνει την κατάταξη στα SERPs.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ SEO ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ

Ξεκινάτε την επιχείρησή σας τώρα ή επιθυμείτε την online εδραίωση της υπάρχουσας στα οργανικά αποτελέσματα της Google; 

Τώρα είναι η πιο κατάλληλη στιγμή – Stop thinking >> Start executing!

DIY SEO

Εγώ καταστρώνω το πλάνο ανάπτυξης και σε καθοδηγώ, εσύ υλοποιείς!
199 / ΜΗΝΑ
  •  

DFY SEO Basic

Ιδανικό για sites τοπικής στόχευσης και μικρά e-shops
499 / ΜΗΝΑ
  •  

DFY SEO Premium

Όλα όσα χρειάζεστε για να κυριαρχήσετε του ανταγωνισμού
1499 / ΜΗΝΑ
  •  

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΜΕ SEO

Ο όρος SEO προέρχεται από τα αρχικά των αγγλικών λέξεων Search Engine Optimisation – SEO (ή optimization αν προτιμάτε τα Αμερικάνικα), το οποίο και μεταφράζεται σε Βελτιστοποίηση για τις Μηχανές Αναζήτησης.

Πρόκειται δηλαδή για το σύνολο των ενεργειών που πραγματοποιούνται είτε πάνω στο ίδιο το site (on-page SEO) είτε έξω από αυτό (off-page SEO) προκειμένου να καταφέρουμε να “πλασάρουμε” την ιστοσελίδα μας όσο πιο ψηλά γίνεται στην κατάταξη των οργανικών αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης και να επωφεληθούμε του δωρεάν traffic που αυτό συνεπάγεται.

On-Page SEO: In search engine optimization, on-page optimization refers to factors that have an effect on your Web site or Web page listing in natural search results. These factors are controlled by you or by coding on your page. Examples of on-page optimization include actual HTML code, keyword usage, title & description tags, internal linking, image optimisation etc.

Off-Page SEO: In search engine optimization, off-page optimization refers to factors that have an effect on your Web site or Web page listing in natural search results. These factors are off-site in that they are not controlled by you or the coding on your page. Examples of off-page optimization include things such as link popularity and page rank.

Επί της αρχής, ένα φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης website, είναι αυτό που επιτρέπει στη Google και στις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης να ανακαλύψει και να ευρετηριάσει (άρα να κάνει διαθέσιμο προς αναζήτηση στο ευρύ κοινό) το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας.

Για την εκτέλεση της ανωτέρω διαδικασίας χρησιμοποιούνται οι web crawlers με τους οποίους και οφείλουμε να έχουμε καλή σχέση και να μην τους κάνουμε τη ζωή δύσκολη κάθε φορά που προσπαθούν να προσπελάσουν / ανακαλύψουν τη δομή και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας.

Η σχεδίαση μια SEO-friendly ιστοσελίδας απαιτεί πολύ προσεχτικό σχεδιασμό και μια δομημένη προσέγγιση στην παρουσίαση των υπηρεσιών/προϊόντων που προσφέρονται.

Η διαδικασία αυτή δεν είναι πάντοτε μια εύκολη υπόθεση και η πολυπλοκότητα της αυξάνεται ανάλογα με το πλήθος των προϊόντων / υπηρεσιών προς διάθεση.

Η υλοποίηση μιας ιστοσελίδας πρέπει να λαμβάνει χώρα στα πλαίσια ενός καλοσχεδιασμένου digital marketing πλάνου ως συνέχεια ενός στοχευμένου business plan.

Αν για κάποιο λόγο αυτά δεν υπάρχουν, τότε καλό είναι να κάνεις ένα βήμα πίσω και να ξεκινήσεις από την αρχή!

Μάθετε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αποφύγετε τα λάθη που πραγματοποιούν οι περισσότεροι σε αυτό εδώ το άρθρο.

Στην Ελλάδα της μόνιμης κρίσης, με μαύρο σκοτάδι στην άκρη του τούνελ και απαγορευτικό για τους περισσότερους ελεύθερους επαγγελματίες και μικρές επιχειρήσεις να επενδύσουν σε υπηρεσίες SEO καθώς το κόστος του υπερβαίνει κατά πολύ το διαθέσιμο budget, εύλογες είναι οι ερωτήσεις:

Πώς μπορώ να κάνω SEO μόνος μου;”, “Ποιος είναι ο καλύτερος οδηγός SEO για αρχάριους;” ή “Ποιες είναι οι αποτελεσματικότερες SEO τεχνικές για το 2020;“.

Αν λοιπόν και εσείς ανήκετε σε αυτούς που θέλουν να προσπαθήσουν μόνοι τους να κάνουν SEO στην ιστοσελίδα τους μη γνωρίζοντας πολλά πράγματα γι’ αυτό και όχι να εμπιστευτούν έναν SEO expert, τότε αυτός ο SEO οδηγός 6200+ λέξεων είναι για εσάς.

Το E-A-T είναι το ακρωνύμιο των λέξεων:

Expertise – αφορά στο κατά πόσο ειδικός είναι ο συγγραφέας του κειμένου στο θέμα που αναπτύσσει

Authority – αφορά στο πόσο αρμόδιος/αυθεντία/κύρος είναι/έχει ο συγγραφέας πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και

Trustworthiness – αφορά στο κατά πόσο ακριβές είναι το κείμενο.

Σύμφωνα δε με τη Google:

Our ranking system does not identify the intent or factual accuracy of any given piece of content. However, it is specifically designed to identify sites with high indicia of expertise, authority and trustworthiness.

YMYL & E-A-T

Οι σχετικές οδηγίες της Google (Quality Raters Guidelines), δίνουν πλέον ΤΕΡΑΣΤΙΟ βάρος στη σχέση μεταξύ αυτών των δύο.

Έχοντας ως αφετηρία το γνωστό πλέον Medic Update που έλαβε χώρα την 1η Αυγούστου 2018 (με πολλαπλές επικαιροποιήσεις έκτοτε), YMYL sites των οποίων το E-A-T δεν είναι υψηλό, αντιμετωπίζουν πλέον μεγάλο πρόβλημα κατάταξης στη Google καθώς αντιμετωπίζονται ως λιγότερο αξιόπιστα λαμβάνοντας χαμηλής ποιότητας αξιολόγηση (low quality rating) από τους αξιολογητές (raters) της Google.

Πώς να βελτιώσω το E-A-T μου;

Εδώ τα πράγματα δυσκολεύουν καθώς η απάντηση δεν είναι απλή – άλλωστε πόσο γρήγορα ή εύκολα μπορεί κάποιος να γίνει αυθεντία σε κάποιο αντικείμενο;

Επιγραμματικά όμως μπορούμε να αναφέρουμε:

  • Δημιουργείστε κορυφαίο περιεχόμενο σχετικό με το αντικείμενο της ειδίκευσής σας και γνωστοποιείστε το όσο περισσότερο μπορείτε. Συμπεριλάβετε σε όλα τα online properties που διαθέτετε (ιστοσελίδα, social media accounts κοκ) όλες τις σχετικές πιστοποιήσεις που επιβεβαιώνουν τη γνώση σας στο αντικείμενο. Με τον καιρό, θα δημιουργήσετε το προσωπικό σας online αποτύπωμα ως expert/ειδικού πάνω στον τομέα σας.
  • Έχοντας κατακτήσει πλέον την ιδιότητα του ειδικού, ήρθε η ώρα να δουλέψετε στο κομμάτι του authority – πολύ απλά δηλαδή να μάθουν και οι άλλοι ποιος είστε και τί κάνετε. Μήπως ήρθε η ώρα να οργανώσετε την πρώτη σας ομιλία/workshop/seminar;
  • Τέλος, να είστε ακριβείς και αξιόπιστοι. Χρησιμοποιήστε case studies και δεδομένα για να αποδείξετε του λόγου το αληθές. Όλοι μας απεχθανόμαστε το οτιδήποτε fake, το ίδιο και η Google.

Ένας από τους πλέον διαδεδομένους και ταυτόχρονα από τους αποτελεσματικότερους τρόπους  προβολής/προώθησης της ιστοσελίδας μας είναι μέσω της πληρωμένης διαφήμισης στο Google Ads.

Η αποτελεσματικότητα της έγκειται στο γεγονός ότι προβάλλουμε διαφημίσεις στοχευμένα στο κοινό εκείνο που αναζητά τα προϊόντα/υπηρεσίες μας, στο χρόνο που τα χρειάζεται.

Επίσης, με την ενεργοποίηση της καμπάνιας, η ανταπόκριση είναι άμεση (λίγα μόλις λεπτά). Αλλά έχει και ένα σημαντικό μειονέκτημα κυρίως όταν αποτελεί (τελείως λανθασμένα) το μοναδικό τρόπο προώθησης της ιστοσελίδας μας.

Μόλις σταματούμε να επενδύουμε σε διαφήμιση, σταματά ακαριαία και το traffic που προέκυπτε από αυτή την ενέργεια.

You turn it on… you turn it off.

Το SEO από την άλλη έχει πιο μόνιμα αποτελέσματα και η αξία του πιστώνεται στο domain μας.

Αν συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι το 70-75% του traffic προέρχεται από τα οργανικά αποτελέσματα και όχι από τις διαφημίσεις και ότι το 85% των χρηστών φαίνεται να δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στα οργανικά αποτελέσματα, τότε μάλλον έχουμε… νικητή!

Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι, στα πλαίσια μιας ολοκληρωμένης digital marketing στρατηγικής, θα πρέπει να αγνοήσουμε το κομμάτι των πληρωμένων διαφημίσεων.

Το αντίθετο μάλιστα.

Το κάθε κανάλι marketing, στοχεύει τον εν δυνάμει μελλοντικό πελάτη, σε διαφορετικά στάδια του customer journey. Έτσι το SEO μπορεί να λειτουργεί θαυμάσια στα αρχικά του στάδια (top of the sales funnel – ToFu) ενώ οι πληρωμένες διαφημίσεις βαθύτερα μέσα σε αυτό, πιο κοντά στη, ολοκλήρωση του / μετατροπή (conversion) (bottom of the sales funnel – B0Fu).

Θα το θέσω όσο πιο απλά γίνεται. Όταν εγώ έχω κάποιο πρόβλημα υγείας δεν σπουδάζω Ιατρική για να αυτοϊαθώ αλλά πάω στο γιατρό και ακολουθώ τις συμβουλές του.

Βέβαια, θα μου πεις, εδώ πολλοί αναιρούν ακόμα και τους γιατρούς και ακολουθούν δικές τους θεραπείες, τον digital marketer θα ακούσουν για θέματα SEO;

Για να μιλήσουμε λίγο πιο τεχνικά, με περισσότερες από 600 επικαιροποιήσεις των αλγορίθμων της Google (και πόσες άλλες των υπολοίπων μηχανών αναζήτησης) ανά έτος και περισσότερους από 200 ranking factors να προσμετρούνται στη συνολική αξιολόγηση της ποιότητας (page rank) μιας ιστοσελίδας, αν νομίζεις ότι μπορείς να έχεις “full time” επαγγελματική ενασχόληση με το SEO της ιστοσελίδας σου, τότε μάλλον είναι καιρός να ψάξω για άλλη δουλειά…

Όπως και σε κάθε τι στη ζωή, έτσι και στο SEO υπάρχει ο σωστός και ο λάθος τρόπος.

Ακολούθως θα αναφερθούμε στα πιο συνηθισμένα SEO λάθη που καταστρέφουν την οργανική απόδοση της ιστοσελίδας σου αλλά και στο τί πρέπει να κάνεις προκειμένου να επαναφέρεις το site σου back on track στο συντομότερο δυνατό χρόνο.

SEO Λάθη προς Αποφυγή

  • Λανθασμένη επιλογή λέξεων / φράσεων κλειδιών
  • Μη χρήση δωρεάν εργαλείων όπως Google Analytics & Search Console
  • Πολύ κακή εμπειρία χρήστη (User Experience – UX)
  • Ανύπαρκτο ή Ελλιπές On-Page SEO
  • Δεν τα πας καλά με τα Social Media
  • Δεν επενδύεις στην παραγωγή περιεχομένου
  • Δεν προωθείς το περιεχόμενο σου
  • Έχεις μαλώσει με την εσωτερική διασύνδεση (Internal Linking)
  • Αγνοείς την ύπαρξη του off-page SEO
  • Αργό και επισφαλές web hosting
  • Μη βελτιστοποιημένες εικόνες & video
  • Δεν έχεις υπομονή
  • Δεν εμπιστεύεσαι τους σωστούς ανθρώπους

Μάθε τα πάντα για τα SEO λάθη που πρέπει να αποφεύγεις σε αυτό εδώ το άρθρο.

επιθυμειτε ενα πακετο seo προσαρμοσμενο στα μετρα σασ;

Έχετε οποιαδήποτε απορία ή επιθυμείτε να συζητήσουμε το δικό σας προσωποποιημένο πλάνο ανάπτυξης;