Στοχευμενη επισκεψιμοτητα
Με τη διαφήμιση Google Ads επιτυγχάνετε την στοχευμένη προβολή σε χρήστες οι οποίοι αναζητούν στη Google τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που διαθέτετε και είναι πολύ πιο πιθανό να ολοκληρώσουν αγορά ή να εκδηλώσουν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους σε αυτά.
απολυτος ελεγχος των κριτηριων εμφανισησ
Οι διαφημίσεις σας θα προβάλλονται στη Google (ή και τα συνεργαζόμενα δίκτυα αυτής) κάθε φορά που ο επισκέπτης πραγματοποιεί αναζήτηση με βάση λέξεις-κλειδιά που επιλέγετε σύμφωνα με τις επιχειρηματικές σας ανάγκες και επιδιώξεις.
Μeγιστη αποδοση
Εσείς καθορίζετε το κοινό στο οποίο επιθυμείτε να απευθυνθεί η διαφήμισή σας (περιοχή, γλώσσα, χρονική περίοδο, συσκευές χρηστών κτλ) και χρεώνεστε μόνο όταν κάποιος χρήστης κάνει click πάνω στον σύνδεσμο της διαφήμισης ή δει τη διαφήμιση (εξαρτάται από το δίκτυο προβολής).
διαφημιση google ads - χαρακτηριστικα
Καθορισμός των Στόχων και του Διαφημιστικού Budget
Έρευνα Αγοράς στην οποία Απευθύνεστε και Μελέτη Ανταγωνισμού
Επιλογή των Κατάλληλων Λέξεων – Φράσεων Κλειδιών (Keywords)
Καθορισμός-Στόχευση του Κοινού που Απευθύνεστε (Target Group)
Καθορισμός Επιμέρους Παραμέτρων (περιοχή, γλώσσα, χρονική περίοδο, συσκευές χρηστών κτλ)
Δημιουργία Διαφημιστικών Κειμένων, Extensions, Banners κοκ
Ρύθμιση Campaigns & Ad Groups
Καταγραφή & Συνεχής Αξιολόγηση της Καμπάνιας
Αναλυτικά Reports Επισκεψιμότητας & Απόδοσης της Διαφημιστικής Ενέργειας
Κοστολόγηση Διαφημιστικής Προβολής - 15% Επί της Μηνιαίας Διαφημιστικής Δαπάνης
Γιατι Google Ads;
10 λόγοι για να εντάξετε τη διαφήμιση Google AdWords στο μίγμα marketing της στρατηγικής σας
Έχοντας βελτιστοποιήσει τις καμπάνιες μας σε σημείο που να είναι κερδοφόρες (converting at a profitable rate), απλά αυξάνουμε το budget μας χωρίς φόβο και πάθος.
Με πληθώρα metrics (ακόμα και από βασικά δωρεάν εργαλεία όπως είναι το ίδιο το Google AdWords και το Google Analytics), μπορούμε να διαπιστώσουμε με καταπληκτική ακρίβεια τί λειτουργεί και τί όχι.
Αμέτρητες είναι και οι επιλογές που έχουμε στην εξατομίκευση των καμπανιών μας ώστε να ταιριάζουν στα ακριβή χαρακτηριστικά του κοινού στόχευσης.
Αν και φανατικός υπέρμαχος της βελτιστοποίησης ιστοσελίδων, δεν μπορώ παρά να μην παραδεχθώ τη ταχύτητα με την οποία επιτυγχάνονται αποτελέσματα μέσω AdWords ειδικά σε περιπτώσεις νέων ιστοσελίδων όπου η οργανική τους ανάπτυξη μέσω SEO απαιτεί αρκετό χρόνο.
Η διαχείριση και βελτιστοποίηση μιας καμπάνιας AdWords απαιτεί λιγότερο χρόνο σε σχέση με αυτό του SEO και δεν επηρεάζεται (έως κάποιο βαθμό) από τις συνεχείς αλγοριθμικές αλλαγές.
Με την κατάργηση των διαφημίσεων στη δεξιά στήλη των αποτελεσμάτων αναζήτησης (SERPs) και την εισαγωγή 4ης διαφήμισης στην κορυφή τους, φτάνουμε στο σημείο να κυριαρχείται όλη η above-the-fold περιοχή από διαφημίσεις AdWords. Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι το 95% των εσόδων της Google προκύπτουν από τις πληρωμένες διαφημίσεις. Τυχαίο;
Με την εισαγωγή νέων ad formats (PLAs, in-video ads στο YouTube κοκ) αλλά και ad extensions (location, price, callout, structured snippet extensions κοκ) η Google φροντίζει να κάνει τις διαφημίσεις της να ξεχωρίζουν από τα απλά, ταπεινά οργανικά αποτελέσματα.
Αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι η κίνηση (traffic) που προκύπτει από το AdWords είναι πιο στοχευμένη (targeted) και “έτοιμη να αγοράσει” (qualified) καθώς οι αναζητήσεις που οδηγούν σε click πληρωμένων διαφημίσεων είναι πιο εμπορικού χαρακτήρα (commercial intent) και λιγότερο πληροφοριακού (informational).
Και αυτό το επιτυγχάνει με διάφορους τρόπους αλλά κυρίως μέσω remarketing (ή retargeting – επαναληπτικού marketing). Με τη μέθοδο αυτή μπορούμε να στοχεύσουμε κοινό που έχει δείξει ενδιαφέρον στο προϊόν/υπηρεσία μας στο παρελθόν (πχ έχει επισκεφτεί την ιστοσελίδα μας, έχει κάνει like τη σελίδα μας στο Facebook κοκ).
Όλοι οι άλλοι είναι ήδη εκεί. Εσύ γιατί όχι; Ακόμα και αν δεν είναι, τί περιμένεις να βρεθείς πρώτος αποκτώντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα απέναντι τους;